Kamera top, telefon pa…
Huawei s Puro 80 (Ultra) ostaja zvest svoji filozofiji: telefon je namenjen fotografiji, vse ostalo je le spremljevalni program. Tudi zato, ker tega ne zmore več.
Huawei s Puro 80 (Ultra) ostaja zvest svoji filozofiji: telefon je namenjen fotografiji, vse ostalo je le spremljevalni program. Tudi zato, ker tega ne zmore več.
Fotoaparati v zadnjem času bolj kot ne kapljajo, ker so jih večinoma nadomestili telefoni, zato se včasih – kljub kar nekaj skupnim točkam – zatečemo k na prvi pogled neprimerljivemu. Tokrat so na sporedu telefona Xiaomi 15 in 15 Ultra proti Fujifilmu GFX100RF – telefon z največjim tipalom proti kompaktnemu fotoaparatu z največjim tipalom.
Letalniki/droni so postali nekaj tako samoumevnega, da ga ima že praktično vsak, ki želi imeti malo drugačen foto- ali videoposnetek. A nekaj do nedavnega še vedno niso znali, namreč postati – sebek letalniki.
Če so v 20. stoletju na nebu prevladovala letala, bodo v 21. prestol zasedli droni. Kakšna je danes izbira?
Priznati moramo, da Audi nikoli ni bil nizkocenovna avtomobilska znamka, vedno so posegali vsaj po srednjem razredu in tako je tudi pri električnih avtomobilih.
Akcijske kamere so še vedno z nami, sodijo namreč na eno od področij snemanja in fotografije, kamor telefoni še ne sežejo. V tej družbi najdemo tudi izdelke DJI.
Vozila SUV so v Sloveniji tako zelo priljubljena, da predstavljajo kar 44 odstotkov prodaje vseh novih vozil. Ne čudi, da se na ta trg resno podajajo tudi električni modeli.
Bik in štrik, bi lahko rekli oziroma če se je izšlo Peugeotu, zakaj se ne bi še Citroenu? In podvprašanje, kaj, za vraga, počne Renault?
Elektrifikacija vozil počasi pridobiva hitrost in vozniki končno dobivamo raznolikost, ki smo jo pri prvih poskusih pogrešali.
Čeprav obstaja že kar nekaj vozil, ki so od začetka zasnovana kot električna, podjetja še vedno rada posegajo po preverjenih rešitvah in zamenjajo le pogonski sklop.
Arhiv
Po kategorijah
Po avtorjih