Predelajmo ga!
Predelave koles v električna niso nič novega, danes jih lahko opravi vsak, ki je vsaj malo vešč uporabe osnovnega orodja.
Predelave koles v električna niso nič novega, danes jih lahko opravi vsak, ki je vsaj malo vešč uporabe osnovnega orodja.
Če so v 20. stoletju na nebu prevladovala letala, bodo v 21. prestol zasedli droni. Kakšna je danes izbira?
Priznati moramo, da Audi nikoli ni bil nizkocenovna avtomobilska znamka, vedno so posegali vsaj po srednjem razredu in tako je tudi pri električnih avtomobilih.
Akcijske kamere so še vedno z nami, sodijo namreč na eno od področij snemanja in fotografije, kamor telefoni še ne sežejo. V tej družbi najdemo tudi izdelke DJI.
Čeprav je čas revolucij pri telefonskih fotoaparatih za zdaj mimo, to še ne pomeni, da so proizvajalci nehali tekmovati.
Vozila SUV so v Sloveniji tako zelo priljubljena, da predstavljajo kar 44 odstotkov prodaje vseh novih vozil. Ne čudi, da se na ta trg resno podajajo tudi električni modeli.
Bik in štrik, bi lahko rekli oziroma če se je izšlo Peugeotu, zakaj se ne bi še Citroenu? In podvprašanje, kaj, za vraga, počne Renault?
Elektrifikacija vozil počasi pridobiva hitrost in vozniki končno dobivamo raznolikost, ki smo jo pri prvih poskusih pogrešali.
Čeprav obstaja že kar nekaj vozil, ki so od začetka zasnovana kot električna, podjetja še vedno rada posegajo po preverjenih rešitvah in zamenjajo le pogonski sklop.
Če smo se navadili na kitajske telefone in računalnike, se zna zgoditi, da se bomo tudi na kitajske avtomobile. Prve lastovke so namreč že tu.