V tujini drugače kot pri nas

Objavljeno: 29.6.2010 | Kategorija: Trendi | Revija: Junij 2010

Tokrat analiziramo tržne deleže izdelovalcev televizorjev LCD v letih 2008/09. Podrobneje si bomo ogledali prodajo po svetu in Evropi, podatke za Slovenijo pa smo žal dobili le neuradno in samo za letošnje leto.

Velja pa, da je v letošnjem letu na našem tržišču najmočnejši LG (44%), do lani prvi Philips je drastično padel in trenutno zaseda drugo mesto (25%), na tretjem mestu je Sony (10%), sledijo pa Samsung (5%), Grundig in Sharp. V lanskem letu se je sicer prodalo 105.000 kosov televizorjev.

Prodaja televizorjev v svetu, po kosih

Že štiri leta zapored je po tržnem deležu prvi - in to konec leta 2009 z naskokom 8,7 odstotne točke - Samsung. Sony, za katerega bi zaradi imidža pričakovali, da prebija rekorde, je nekje v prvem kvartalu izgubil drugo mesto in je komaj tretji, potem ko sta v začetku lanskega leta mesti zamenjala z LGE. Tržni delež mu je od konca 2008 do tretjega četrtletja 2009 upadel s 14,9 % na 8,7 %. Po mnenju analitikov najbolj zaradi visokih cen, ki pa so jih znižali konec leta 2009. Četrti je Sharp, Philips pa, ki je najbolj priljubljena znamka pri nas, je komaj šesti.

Prodaja televizorjev v Evropi, po kosih

Tudi v Evropi je prvi Samsung, njegov delež sega malone do tretjine in je med najbolj stabilnimi. Tudi na stari celini je LGE v začetku leta prehitel Philips in Sony, vendar oba glede na položaj izpred dveh let nista izgubila zelo veliko. Philipsov delež je ves čas rahlo upadal, Sony pa je od konca leta 2008, ko je bil na vrhuncu, izgubil 5 %. Med prvo šesterico so še Toshiba, Panasonic in Sharp.

Prodaja velikih televizorjev (40 palcev in več) v svetu, po kosih

Konec leta 2008 sta se na vrhu srečala Samsung in Sony, in sicer vsak s približno četrtinskim deležem. Samsung je odtlej izgubil le malenkost, Sony pa je strmoglavil za malo manj kot 10 %. LGE je stabilno na tretjem mestu z okoli desetinskim deležem. Sledita Philips in Sharp, ki sta v merjenem obdobju begala med 5 in 10 % deležem.

Prodaja velikih televizorjev (40 palcev in več) v Evropi, po kosih

Slika se tudi tu precej ponovi. Samsung je končal natanko tam, kjer je bil pred dvema letoma, a na krepkih 35,6 % trga. Sonyjev padec se na las ujema s tistim po svetu in se umiri šele konec lanskega leta, ko je družba sklenila znižati cene. LGE je v zadnjih dveh letih skoraj podvojil svoj delež pri velikih zaslonih, rast - pa čeprav pičlih 0,7 % - je v tem obdobju zabeležila le še Toshiba.

Vir: Displaysearch

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki