Teme - e-pošta

  • Elektronska pošta ubija učinkovitost

    Elektronska pošta zagotovo ni najbolj učinkovit način za poslovno komunikacijo, a je na to temo v resnici narejenih razmeroma malo resnih in poglobljenih raziskav. Zato so pri angleški družbi Mail Manager nedavno opravili raziskavo med 500 podjetji, ki razkriva vlogo in slabosti komuniciranja prek elektronske pošte, še posebej v sedanjih časih, ko veliko število zaposlenih dela pretežno na daljavo.

    Objavljeno: 14.1.2021 16:00 | Teme: e-pošta, poslovanje
  • Težava, ki to ni več

    Priznajmo si, nezaželene pošte, saj veste, reklam za Viagro in podobnega, je vedno manj. Toda še vedno ne moremo ubežati temu, da je obramba pred tem zlom nujna, drugače se legitimna sporočila še vedno utopijo med nezaželenimi.

    Objavljeno: 22.4.2014 | Avtor: Benjamin Martinčič | Monitor Maj 2014 | Teme: e-pošta
  • Poštni nabiralnik za varčnejše

    Najbolj priljubljen način komunikacije na svetu, elektronska pošta, se počasi umika sodobnemu (beri: mobilnemu) življenju, v korak s časom pa gredo tudi e-poštni odjemalci. Program eM Client je namenjen uporabnikom, ki se jim zdi Microsoftov Outlook predrag, pa bi radi kljub temu uživali v njegovih razširjenih zmožnostih.

    Objavljeno: 28.1.2014 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Februar 2014 | Teme: windows, e-pošta
  • E-pošta po "jusu"

    Prva elektronska pošta je bila poslana že davnega leta 1965. Vmes se ta, danes še vedno nadvse priljubljena in koristna storitev medmrežja ni prav dosti spreminjala in zato je tudi tehnologija, ki poganja ves ta poštni sistem, znana in naj bi jo znali pravilno "postaviti". Kljub temu se pri nastavljanju vseh sistemov, ki sodelujejo v sistemu elektronske pošte, še vedno dogajajo napake, ki uporabnost pošte postavljajo pod vprašaj.

    Objavljeno: 28.5.2010 12:13 | Avtor: Matic Zupančič | Monitor Maj 2010 | Teme: nasvet, exchange, e-pošta
  • Podaljški, naslednja generacija

    Večpredstavni podaljški so najbolj enostaven, najbolj eleganten, pogosto pa tudi najcenejši način, da večpredstavne datoteke iz računalnikov predvajamo v dnevni sobi, zlasti na domačem televizorju. Nova generacija naprav je v manj kot letu dni naredila velikanski korak naprej in obenem začela brisati meje med domačim omrežjem in internetom.

  • Iz omrežja na televizor

    Danes je že bolj ali manj očitno, da je prihodnost distribucije večpredstavnih vsebin tesno povezana z računalniki in internetom. Optični nosilci so sicer ta hip še vedno najbolj razširjen vir, vendar se to zelo hitro spreminja v prid prenosa vsebin neposredno iz spletnih trgovin in drugih virov. Tak način je neprimerno hitrejši, udobnejši, pravilom tudi cenejši od nakupa vsebin na nosilcu v trgovini. Novi način dostopa do vsebin hitro pridobiva na pomenu, zlasti v državah, kjer veliki ponudniki, kot sta Apple in Amazon, ponujajo praktično celoten spekter vsebin v digitalni pretočni obliki. Drugod pomanjkanje ponudbe na trgu preprosto nadomeščajo omrežja P2P in drugi viri, prek katerih je mogoče dobiti vse, od najnovejšega glasbenega albuma do filmov v visoki ločljivosti.

    Objavljeno: 10.9.2009 | Avtor: Vladimir Djurdjič | Monitor Posebna 2009 | Teme: preizkus, NMT, extender, popcorn, e-pošta, HDMI
  • Postbox

    Če je v poslovnem svetu Microsoftov Outlook povsem očitno kralj elektronske pošte, je pri domači elektronski pošti gneča veliko večja. Outlook Express, Live Mail, Mozilla Thunderbird, Mail na OS X dobivajo konkurenco, ki poskuša s pošto narediti več in lažje in jo približati spletu.

    Objavljeno: 26.5.2009 03:00 | Avtor: David Vidmar | Monitor Maj 2009 | Teme: e-pošta, splet
  • Čas za pokovko

    Večpredstavna konvergenca računalnikov in televizorjev dobiva nove razsežnosti s platformo Network Media Tank (NMT). Njen najbolj znani predstavnik je večpredstavni predvajalnik Popcorn Hour, ki daje tej skupini izdelkov povsem nov pomen. Izdelek, ki prinese nasmešek na obraz.

    Objavljeno: 26.5.2009 | Avtor: Vladimir Djurdjič | Monitor Maj 2009 | Teme: preizkus, NMT, extender, popcorn, e-pošta, HDMI

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

HRWrFBljAjU

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji