Težava, ki to ni več

Objavljeno: 22.4.2014 | Avtor: Benjamin Martinčič | Kategorija: Mali test | Revija: Maj 2014 | Teme: e-pošta

Priznajmo si, nezaželene pošte, saj veste, reklam za Viagro in podobnega, je vedno manj. Toda še vedno ne moremo ubežati temu, da je obramba pred tem zlom nujna, drugače se legitimna sporočila še vedno utopijo med nezaželenimi.

Nezaželena pošta ali, po domače, »spam«, je bila pred nekaj leti na vrhuncu moči, med poštnimi strežniki se je po nekaterih podatkih pretakalo celo več kot 80 % elektronske pošte, ki so jo pošiljali »roboti« in je bila namenjena le posiljenemu oglaševanju in pridobivanju osebnih podatkov. Razvoj tega pojava je šel v smer, ko je vse kazalo, da se bomo v nezaželeni pošti počasi izgubili, saj je bilo legitimna sporočila med »packarijo« že zelo težko najti. Nato se je zvrstilo nekaj odmevnih akcij, ko so državne (ameriške) agencije ob pomoči tehnoloških podjetij (Microsoft) uspešno zaprle kar nekaj oglasnih omrežij, in odstotek se je nekoliko zmanjšal. Danes isti viri, ki so leta 2011 kazali 80 % »zapackanost« elektronskih sporočil, kažejo vrednosti, ki se približujejo vrednosti 60 %. Veliko bolje, a   še vedno zelo hudo.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki