Članki - Dosje / Avtor - Boris Horvat

  • Televizorji 3D - druga generacija

    Lani spomladi so se na trgu znašli stereoskopski (3D) televizorji s preklopno tehnologijo, ki uporabljajo tako imenovana aktivna očala. Samo leto dni kasneje imamo na trgu tudi stereoskopske televizorje s polarizacijsko tehnologijo, ki uporabljajo tako imenovana pasivna očala. Čeprav ima vsaka tehnologija določene pomanjkljivosti, vse kaže, da ima druga, polarizacijska, trenutno več prednosti.

    Objavljeno: 27.9.2011 | Avtor: Boris Horvat | Monitor September 2011
  • Televizija, ki je nekaj več

    Oktobra 2008 smo prvič podrobneje pisali o operaterjih digitalne televizije. Že takrat smo omenjali interaktivne možnosti, ki jih omogoča digitalna televizija in ki so jih vsaj poizkusno ponujali nekateri operaterji. Po dobrih dveh letih so interaktivnost vpeljali že vsi. Eni bolj, drugi malce manj.

    Objavljeno: 18.2.2011 | Avtor: Boris Horvat | Monitor Februar 2011
  • Trikrat 3D

    Stereoskopska televizija je letošnji "marketinški trik izdelovalcev televizorjev", ki naj bi v časih krize pospeševal prodajo ploskih (plazemskih oziroma LCD) televizorjev. Medtem ko smo si Sonyjev model 3D na hitro ogledali že v letošnji junijski številki, smo tokrat tako rekoč hkrati dobili na testiranje televizorje 3D znamk Panasonic, Philips in Samsung.

    Objavljeno: 26.10.2010 | Avtor: Boris Horvat | Monitor Oktober 2010
  • 3D za domačo rabo

    Domnevamo, da so se ob dosedanjih člankih o stereoskopski, 3D, tehnologiji marsikomu zasvetile oči - "tudi jaz bi to". Vendar pa so stereoskopski televizorji še dragi in verjetno se bo le malokdo že v tem trenutku odločil za nakup. Na voljo pa je precej cenejša alternativa, stereoskopski projektorji.

    Objavljeno: 28.9.2010 | Avtor: Boris Horvat | Monitor September 2010 | Teme: foto
  • Tretja dimenzija v kinu

    Ste si ogledali megauspešnico Avatar? Ste videli običajno različico (2D) ali stereoskopsko različico (3D)? Pobliže smo si ogledali tehnologijo 3D, ki jo uporabljajo v ljubljanskem Xpandu, ob tem pa smo izvedeli še marsikaj zanimivega o slovenskem delu tega podjetja.

    Objavljeno: 28.9.2010 | Avtor: Boris Horvat | Monitor September 2010
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji