Vozili smo Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro
Priznati moramo, da Audi nikoli ni bil nizkocenovna avtomobilska znamka, vedno so posegali vsaj po srednjem razredu in tako je tudi pri električnih avtomobilih.
Priznati moramo, da Audi nikoli ni bil nizkocenovna avtomobilska znamka, vedno so posegali vsaj po srednjem razredu in tako je tudi pri električnih avtomobilih.
Akcijske kamere so še vedno z nami, sodijo namreč na eno od področij snemanja in fotografije, kamor telefoni še ne sežejo. V tej družbi najdemo tudi izdelke DJI.
Vozila SUV so v Sloveniji tako zelo priljubljena, da predstavljajo kar 44 odstotkov prodaje vseh novih vozil. Ne čudi, da se na ta trg resno podajajo tudi električni modeli.
Bik in štrik, bi lahko rekli oziroma če se je izšlo Peugeotu, zakaj se ne bi še Citroenu? In podvprašanje, kaj, za vraga, počne Renault?
Elektrifikacija vozil počasi pridobiva hitrost in vozniki končno dobivamo raznolikost, ki smo jo pri prvih poskusih pogrešali.
Čeprav obstaja že kar nekaj vozil, ki so od začetka zasnovana kot električna, podjetja še vedno rada posegajo po preverjenih rešitvah in zamenjajo le pogonski sklop.
Skorajda ni več avtomobilskega podjetja, ki ne bi izdelalo vsaj enega električnega avtomobila. Med zadnjimi se je temu pridružila tudi Honda. Na svojstven način.
Točno eno leto po najavi svojega najlažjega letalnika je DJI predstavil njegovo nadgradnjo in z njim še dodatno premešal štrene konkurenci ... ki je pravzaprav ni več.
Ko imaš enkrat dovolj lastnega znanja, se greš lahko razvoj, ki te pripelje tja, kjer drugi še niso bili. Ali pa – narediš sestavljanko.
Podjetje, katerega ime je sinonim za akcijske kamere, se mora v zadnjem času pošteno truditi, da pokaže več in bolje kot konkurenca.
Arhiv
Po kategorijah
Po avtorjih