Oglasno sporočilo
Objavljeno: 12.8.2022 09:25

Profesionalno fotografiranje izdelkov: Kako produktna fotografija vpliva na spletni marketing in oglaševanje?

Želite izboljšati spletno stran vašega podjetja? Pravijo, da slika pove več kot tisoč besed. Za marketing, oglaševanje ter privabljanje novih sledilcev in uporabnikov na spletne strani in družbena omrežja je ključno, da jih privabite tako s slikami kot z besedami. Fotografiranje izdelkov oziroma produktna fotografija je ključni element uspešnega oglaševanja in prodaje vaših izdelkov.

Pri Omisli.si so vam tudi pripravili seznam preverjenih fotografov.

Profesionalno fotografiranje izdelkov navadno poteka v fotografskem studiu.

Produktna fotografija

V spletni trgovini so fotografije edini način s katerim kupec dobi pravo idejo o izdelku. Zaradi tega, morajo biti fotografije profesionalne, visoke kakovosti in razločno prikazane.

Fotografiranje izdelkov izpade profesionalno zaradi več dejavnikov. Na primer, za potrebe spletnega oglaševanja je najbolj primerna fotografija izdelka na belem ozadju.

Produktna fotografija za spletno oglaševanje in spletni marketing sončnih očal.

Spletni marketing ne daje veliko možnosti za prikaz izdelka, zato je nujno, da to naredimo najbolj učinkovito. S prikazom produkta na nevtralnem belem ozadju, damo vso pozornost na izdelek.

Pomembna je tudi osvetlitev, ki ne sme biti presvetla in le dovolj nevtralna, da prikaže karakteristike izdelka. Kakorkoli, če želimo dramatičen efekt (ali pa imamo temno spletno stran) je isti koncept za črno ozadje. Produktna fotografija se v tem primeru bolj osredotoči na prikaz elegance in osvetlitev izdelka.

Preverite tudi: Cene grafičnih oblikovalcev v Sloveniji?

Produktna fotografija za oglaševanje in spletni marketing ročne ure. Črno ozadje poudari eleganco.

Za oglaševanje v letakih in brošurah je priporočena fotografija produkta s transparentnim ozadjem.

Fotografiranje izdelkov je možno tudi izven studia. Situacijske fotografije prikažejo izdelek med njegovo uporabo in ga približajo kupcu. Za te namene je potrebno poiskati relevantno situacijo, na primer, za facebook oglaševanje vozička, uporabimo slike staršev, ki uporabljajo otroški voziček med sprehodom.

Vpliv fotografije izdelka na oglaševanje in marketing

Pomembno je, da imamo v mislih ciljno publiko, ko fotografiramo izdelke za marketing in oglaševanje. Fotografiranje izdelkov kot so ženski čevlji, zahteva premišljeno kompozicijo in postavitev produkta. Izdelek hočemo prodati zato je nujno, da je prikazan na zaželen način in da so vidne njegove funkcije.

Potrebno je tudi večje število fotografij. Če je na voljo le ena fotografija, kupec ne more jasno videti vseh lastnosti izdelka. Prav tako izgleda objava več fotografij bolj profesionalno in daje izdelku legitimnost.

Produktna fotografija ženskih čevljev za primer kompozicije in postavitve produkta primernega za oglaševanje in spletni marketing.

Bolj kot so profesionalne fotografije na spletni strani, cenejše bo oglaševanje. To lahko sklepamo iz prej omenjenih dejavnikov saj učinkovito posneta fotografija lahko nudi celoten marketing.

Z vrhunsko posneto in obdelano fotografijo bo izdelek postal opazen in prodajan brez potrebnega urejanja besedil in objav. Uspešen spletni marketing vodi tudi do boljše prodaje v spletni trgovini in konverzij na spletni strani. Poleg večje obiskanosti spletne strani, lahko dobra fotografija spodbudi tudi k večjemu številu opravljenih nakupov oz višjo konverzijo (CPO).

Aktivnost na spletni strani vključuje uporabnike, ki si ogledajo fotografije iz različnih kotov. Mamljiva fotografija pritegne občinstvo na Facebook ali Google oglaševanju, večje število klikov pa pripomore k izpostavljenosti spletne strani ali večjemu prikazu objav na družbenih omrežij.

Izpostavljenost vaše spletne strani je visoko odvisna tudi od SEO optimizacije in uporabe primernih ključnih besed znotraj produktne fotografije. Tukaj mislim predvsem na poimenovanje fotografij in alt oznak.

Preverite tudi: Koliko stane izdelava spletne strani?

Najem fotografa za fotografiranje izdelkov

Mnogi za fotografiranje izdelkov uporabijo kar pametne telefone saj imajo ti relativno dobre kamere. Prav tako je na spletu veliko orodij s katerimi lahko preuredijo slike.

Čeprav imate profesionalno fotografsko opremo, je najboljša izbira, da se odločite za najem profesionalnega fotografa, ki ima izkušnje in znanje o komercialni fotografiji. Profesionalni fotograf bo prevzel delo postavitve izdelka in predstavitve na tak način, da bo privabil največ kupcev. Fotograf vam nudi tudi retuširanje fotografij, obrezovanje v želene dimenzije, sestavo kolažev, dodajanje besedila, itd.

Produktna fotografija za oglaševanje fotoaparata za fotografiranje izdelkov.

Preverjenega fotografa hitro najdete s pomočjo platforme Omisli.si, kjer vam poleg preko 100 drugih kategorij storitev nudijo širok izbor profesionalnih fotografov za produktno fotografiranje.

Na Omisli.si preverite seznam preverjenih fotografov in pošljite povpraševanje. Tako pridete v kontakt s fotografom, ki vam bo sestavil ponudbo glede na vaše želje in zahteve ter ponudil primerno ceno glede na vaše potrebe oziroma projekt.

Fotografiranje izdelkov in urejanje fotografij sta delo profesionalnega fotografa.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Google poskrbel, da se telefonov ne bo več splačalo krasti

    Google bo okrepil zaščito pametnih telefonov Factory Reset Protection (FRP), tako da bo ukradene telefone v praksi nemogoče ponovno uporabiti. Že obstoječi Android 15 prinaša nekaj varovalk, novi FRP pa bomo dobili v Androidu 16.

    Objavljeno: 15.5.2025 05:00
  • Kitajci obrnili hrbet iPhonom

    Kitajski trg pametnih telefonov, ki tudi za zahodne znamke predstavlja izjemno pomemben delež, je letos doživel pravi pretres. Prodaja Applovih iPhonov je na primer padla za 50 odstotkov, podobno se godi tudi drugim tujim znamkam, ki nikoli niso imele zares opaznih deležev. Kitajski potrošniki so namreč začeli čedalje bolj kupovati domače izdelke.

    Objavljeno: 16.5.2025 05:00
  • Način, da vam umetna inteligenca ne bo lagala

    Vsi modeli umetne inteligence halucinirajo, včasih kakšen novejši celo bolj kot starejši, a obstajajo načini za zmanjšanje tega problema. Odpraviti ga za zdaj še ne moremo, lahko pa se mu v veliki meri izognemo, če pravilno sprašujemo. Najnovejša primerjava je pokazala, da je eden preprostejših načinov zahtevati daljše odgovore.

    Objavljeno: 14.5.2025 07:00
  • Windows dobil nov urejevalnik besedil v ukazni vrstici - Edit

    V ukazni vrstici v Windows vse od izida 64-bitnih inačic Windows nismo imeli pravega urejevalnika datotek. Starejše verzije so imele še stari MS DOS Edit, v novejših pa te funkcionalnosti ni bilo. Microsoft je zato napisal novi Edit, ki ga lahko obravnavamo kot ekvivalent za vim v Linuxu.

    Objavljeno: 20.5.2025 05:00
  • Samsung postaja zvočna velesila

    Samsungova podružnica Harman International bo za 350 milijonov ameriških dolarjev v gotovini kupila avdio oddelek podjetja Masimo, znanega po blagovnih znamkah Sound United

    Objavljeno: 9.5.2025 15:00 | Teme: samsung, zvok
  • 30 odstotkov Microsoftove kode že piše umetna inteligenca

    Na nedavni konferenci LlamaCon, ki jo je organizirala družba Meta, sta izvršna direktorja Microsofta in Mete, Satya Nadella in Mark Zuckerberg, razpravljala o vse večji vlogi umetne inteligence pri razvoju programske opreme. Nadella je razkril, da UI že generira med 20 in 30 odstotkov kode v določenih projektih Microsofta, pri čemer se ta delež nenehno povečuje. Poudaril je, da je UI še posebej učinkovita pri pisanju nove kode, medtem ko je manj uspešna pri posodabljanju obstoječe, zlasti v jezikih, kot je C++. Python pa je označil kot področje, kjer UI dosega izjemne rezultate.

    Objavljeno: 9.5.2025 07:00 | Teme: microsoft, programiranje
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji