Nasveti

  • Kako si poenostaviti delo

    Razvijalci izdelujejo programske knjižnice predvsem zato, da si olajšajo izvajanje nekaterih opravil, ki sicer od programerja terjajo veliko dodatnega dela. Programske knjižnice združujejo funkcionalnosti, ki jih uporabimo večkrat in si tako poenostavimo implementacijo določenih funkcionalnosti. Kot za vsak programski jezik je tudi za JavaScript na voljo precej knjižnic, ki so se skozi čas uveljavile in nekatere razvile celo tako zelo, da si včasih razvoj spletnih aplikacij brez njih le še težko predstavljamo. Med najbolj priljubljene javascriptne knjižnice sodi knjižnica jQuery, seveda pa je še kar nekaj drugih, ki jih spletni programerji le stežka pogrešamo pri razvoju svojih aplikacij. Nekaj takih knjižnic bomo predstavili v današnjem članku, z njihovo pomočjo pa bomo izdelali tudi preprosto igro.

    Objavljeno: 28.1.2014 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Ponovoletna opravila

    Božiček je bil letos kljub krizi darežljiv. Mnogi izmed nas smo dobili novega Maca. Nekateri srečneži so bili obdarjeni z enim od sapo jemajočih prenosnikov Macbook, drugi so si privoščili najnovejšega profesionalca Mac Pro, spet tretji pa smo pod jelko našli komplet v obliki računalnika iMac. Ne glede na obliko in vrednost dobljene jabolčne škatle imamo vsi nekaj skupnega – ponovoletna opravila.

    Objavljeno: 28.1.2014 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Drugo življenje tablic

    Ste med prazničnimi darili dobili tudi nov tablični računalnik? Nič hudega, tudi za staro (in novo) tablico se najde vrsta uporabnih nalog. Veseli je bodo tako otroci kot sodelavci in stari starši ali pa ji lahko novo življenje vdihnete kar na delovnem mestu ali v domačem okolju.

    Objavljeno: 28.1.2014 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Naš izbor na Androidu in iPhonu

    Telefonske aplikacije, ki so našim preizkuševalcem ta mesec najbolj ostale v spominu.

    Objavljeno: 28.1.2014 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Drugo orodje, ista želja

    Doslej smo se posvečali razvoju iger za okolje Android. V dveh razsežnostih smo izdelali igro Space Invaders (Monitor, marec–september 2012), nato smo se posvetili razvoju grafično bolj dovršene različice igre Asteroids (Monitor, februar–november 2013). Igri smo dodali tretjo dimenzijo in bolj dovršen prikaz. S tokratnim vodnikom ne bomo spremenili le teme igre, temveč tudi tehnologijo. Ta članek je uvod v razvoj programske opreme v okolju HTML5. Ker so nam igre še vedno blizu, se bomo tudi tokrat usmerili v spoznavanje okolja ob pomoči programiranja krajših iger. Tokrat bomo z osnovnimi gradniki sestavili igro križcev in krogcev, končni cilj tokratnega vodnika v svet programiranja pa bo arkadna igra v slogu dobro znanih iger Super Mario.

    Objavljeno: 17.12.2013 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Mobilno pisanje

    Tablice so revolucija. Ob slabših prodajnih rezultatih računalniške industrije nas njeni akterji na vsakem koraku skušajo prepričati, da so majhne prenosne škatle (praviloma) brez tipkovnice naslednja velika stvar, ki bo popolnoma spremenila način dela z računalniki. Če jim pri večini uporabnikov revolucija zares uspeva, pa ostaja eno področje, kjer se zdi, da mobilne naprave nikoli ne bodo pravi nadomestek za dosedanje elektronske ljubljenčke. Pisanje besedila nanje je muka. To (še vedno) drži?

    Objavljeno: 17.12.2013 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Večna hramba podatkov

    Živimo v dobi, ko tudi uporabniki ob pomoči digitalnih naprav ustvarjamo gore podatkov. Vsaj del  si jih želimo ohraniti, saj predstavljajo naše delo ali zelo pomembne spomine. Verjeli ali ne, zob časa lahko načne tudi podatke, shranjene v digitalni obliki. Zato smo si v Monitorju ogledali, kaj storiti, da bodo naši podatki varno shranjeni na dolgi rok.

    Objavljeno: 17.12.2013 | Kategorija: Nasvetiveč
  • Naš izbor na Androidu in iPhonu

    Telefonske aplikacije, ki so našim preizkuševalcem ta mesec najbolj ostale v spominu.

    Objavljeno: 17.12.2013 | Kategorija: Nasvetiveč
ph