Zakaj Amazon Fire ni bil uspešen?

Hladen decembrski dan na Manhattnu. Direktor Amazona, Jeff Bezos, je komaj stopil pred udeležence tehnološke konference, ko je že priletelo to vprašanje. Odgovor zanima vseh 400 navzočih, a kljub temu zavlada neprijetna tišina. Bezos se skuša izogniti temi, toda zasliševalec, glavni urednik Business Insiderja, Henry Blodget, je neizprosen. Še enkrat vpraša: »Torej, Jeff, kaj se je zgodilo s Fire Phonom?«

Po tem, ko je bil telefon Fire Phone lani poleti predstavljen kot prihodnost podjetja, zdaj velja za polomijo. Sprva je stal 199 dolarjev (z naročnino) in veljal za tekmeca iPhona, zdaj pa te modele prodajajo po 99 centov. Amazon je odpisal za 170 milijonov dolarjev neprodanih Fire Phonov. Ko je Bezos končno odgovoril, je to storil z razmišljanjem, kakršnega so vlagatelji, stranke in poznavalci pri njem že vajeni: Amazon bo v svoj telefon vložil še več sredstev. Bezos še vedno zagovarja Fire Phone kot »drzno potezo« in trdi, da bodo »potrebovali še precej ponovitev in še kar nekaj let,« da jim bo končno uspelo. Z drugimi besedami, Amazon bo tako kot takrat, ko je konec 90. let s prodaje knjig prešel še na druga področja in ko je čez nekaj let predstavil Kindla ter ustanovil oddelek za računalništvo v oblaku, Amazon Web Services (AWS), spet investiral v prihodnost, »k vragu z dobički kratkoročnih vlagateljev.« Bezosu s takimi odgovori že dolgo uspeva upravičevati nizke dobičke podjetja, četudi je   velikan spletne trgovine.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki