Elon Musk Wikipediji ponudil milijardo, če si spremeni ime
Milijarder Elon Musk je brezplačni spletni enciklopediji obljubil milijardo ameriških dolarjev, če si spremeni ime v Dickipedija.
Milijarder Elon Musk je brezplačni spletni enciklopediji obljubil milijardo ameriških dolarjev, če si spremeni ime v Dickipedija.
Še vedno ni povsem jasno, ali se bo uresničila Muskova želja, da X postane povsem plačljiva storitev. Minuli teden se je o tem pogovarjal z bankami, ki zagotavljajo financiranje, več informacij pa je prikapljalo iz kode za odjemalca na iOS. Kot kaže, bo imel X tri naročniške pakete: Basic, Standard, Plus.
Elon Musk namerava uporabo družabnega omrežja X, nekdaj znanega pod imenom Twitter, zaračunati sleherniku.
Družbeno omrežje X, nekdanji Twitter, je ta teden posodobilo svojo politiko zasebnosti, ki odslej predvideva zbiranje raznovrstnih osebnih podatkov o uporabnikih, kar vključuje tudi biometriko in zgodovino zaposlitev. X še ni pojasnil, čemu bi te podatke potreboval.
Elon Musk se je odločil, da bo profile na X-u (nekdaj Twitter), ki jih podjetje želi, preprosto vzel. Najprej so razlastili imetnika profila @X, sedaj je na vrsti še @Music. Ponudili so mu nekaj slabih zamenjav, sicer pa izbire ni imel.
Elon Musk ima v nekdanjem Twitterju, ki se sedaj že imenuje X, očitno novo taktiko tožiti, kogar je možno. Prvi na seznamu so nekdanji odvetniki podjetja Twitter, tj. odvetniška družba Wachtell, Lipton, Rosen & Katz, ki ga je dejansko prisilila k prevzemu podjetja.
Elon Musk in njegova ekipa sta prevzela uporabniško ime @X na Twitterju kot del prenove blagovne znamke Twitterja v X. Uporabnik, ki je to uporabniško ime registriral pred več kot 16 leti, za to ni prejel ničesar.
Elon Musk očitno misli resno, ko pravi, da je napočil čas za slovo blagovne znamke Twitter. Prvi korak je že storjen, znamenito modro ptico je zamenjala ikona črke X.
Twitterjev tekmec, Instagramov program Threads v Evropi ni dostopen, a istoimenska aplikacija je med najbolj priljubljenimi v Nemčiji, Španiji, Italiji in drugje na stari celini.
Twitterjevi oglaševalski prihodki so se od Muskovega prevzema podjetja razpolovili, je v soboto sporočil Elon Musk. Zaradi nižjih prihodkov in visokih dolgov, ki so nastali zaradi prevzema, je denarni tok podjetja še vedno negativen. Rešiti to težavo je prioriteta, preden se bodo lahko osredotočili na druge naloge, je dodal.