Teme - programiranje

  • Tudi Windows Phone ima najboljše

    Leto je naokrog, pa si oglejmo, katere aplikacije za Windows Phone so koristne prav za vsakogar in ne bi smele manjkati na nobenem telefonu. Tudi tokrat bomo igre izpustili.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Tilen Knaus | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • App Store leta 2014

    Applova spletna trgovina za mobilne aplikacije, imenovana preprosto App Store, je bila splavljena leta 2008, tako se bliža že sedmi obletnici. Ob zagonu je šlo za eno  prvih takih tržnic, danes jih je že cel kup.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Ducat najboljših za Android

    Android je leta 2014 prehodil dolgo pot. Med vidnejšimi dosežki sta različica za nosljive naprave Wear in nadgradnja sistema na različico 5. Dogajanja je bilo precej tudi na področju dodatne programske opreme, zato preglejmo dvanajst kategorij in izberimo najboljše aplikacije.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Novo in nujno. Za Windows.

    Za operacijski sistem, ki je z nami že desetletja je v resnici zelo težko zapisati članek, ki bi povzel najboljše programe leta. Kajti večina najboljšega je bila v resnici odkrita že pred leti. Da pa se zapisati hibriden članek – najboljše programe leta in klasike, ki na računalniku pač ne smejo manjkati. In tak članek je tudi ta.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Miran Varga | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi, 2. del

    Tokrat bomo v igro dodali komponente grafičnega vmesnika, ki nam bodo omogočile nadzor nad vesoljsko ladjo. Implementirali bomo možnost obračanja in pospeševanja vesoljske ladje. Prav tako bomo ladji dodali sferični ščit. Nazadnje bomo v igro dodali tudi zaznavanje trkov med vesoljsko ladjo in asteroidi. S tem bomo igro pripeljali korak bliže h končni podobi. Predstavljena vsebina je skupaj s programsko kodo dostopna na android.monitor.si.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor Junij 2013 | Teme: 3d, android, igre, programiranje
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi

    Tokrat bomo začeli z višjenivojskim razvojem 3D igre Asteroidi. V preteklih člankih smo si ogledali temeljne koncepte in delovanje 3D grafike ter predstavili programsko ogrodje Rajawali, s katerim si bomo olajšali razvoj igre. Ustvarili bomo 3D svet in vanj naložili in umestili vesoljsko ladjo ter asteroide. Implementirali bomo tudi prve premike predmetov v navideznem vesolju in se poglobili v načine naključnega izrisa predmetov brez prekrivanja. Aplikacija bo na koncu že dobila obliko, podobno izvirni igri Asteroids. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 23.4.2013 | Avtor: Matevž Pesek, Ciril Bohak | Monitor Maj 2013 | Teme: 3d, android, programiranje
  • Android in razvoj 3D igre

    V prejšnjih člankih smo predstavili vrsto potrebnih konceptov in pomembnih stvari, na katere moramo biti pozorni pri razvoju 3D iger. Tako smo pokukali v osnove 3D grafike in predstavili nekaj naprednejših funkcionalnosti in učinkov. Prav tako smo spoznali tudi nekaj naprednejših konceptov, kot so scenski graf in fizikalni pogon, ki nam olajšajo izdelavo določenih delov igre, kot so razporejanje elementov na prizorišču in obnašanje elementov v navideznem svetu v skladu z določenimi fizikalnimi zakoni. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 26.3.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor April 2013 | Teme: programiranje, android
  • Senčilniki, scenski graf in fizika

    V prejšnji številki smo spoznali naprednejše modeliranje grafičnih objektov. Tokrat se bomo še zadnjič poglobili v drobovje računalniške grafike in si ogledali senčilnike, ki nam omogočajo naprednejše učinke na izrisanih predmetih. Povzeli bomo tudi uporabo senčilnikov v namene hitrejšega procesiranja, ki je postalo eden izmed dejavnikov nadaljnjega razvoja strojne opreme. Razumevanje delovanja senčilnikov nam bo pomagalo izdelati lastne 3D igre. Ogledali si bomo tudi uporabo naprednejših podatkovnih struktur, obdelovanje večjih svetov in simulacijo fizikalnih zakonov. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dostopna na android.monitor.si.

    Objavljeno: 26.2.2013 | Avtor: Matevž Pesek, Ciril Bohak | Monitor Marec 2013 | Teme: android, programiranje
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji