Objavljeno: 3.5.2021 12:00 | Teme: podatkovni centri, oblak, raziskave

Število izpadov podatkovnih centrov upada, razlogi za težave pa se spreminjajo

Raziskava družbe Uptime Institute razkriva, da se je delež incidentov, ki so botrovali nedosegljivosti storitev podatkovnih centrov, v letu 2020 zmanjšal glede na leto pred tem. Glede na veliko povečanje povpraševanja po storitvah v oblaku zaradi pandemije bi sicer morda pričakovali, da se je število incidentov povečalo, vendar temu ni tako.

Raziskava je namreč pokazala, da je resne incidente (označene kot kategorija 5) lani doživelo le okoli 6% anketiranih ponudnikov storitev v oblaku. Še v letu 2019 je bilo število ponudnikov z resnimi težavami kar 11%.

Uptime Institute ob tem, opaža, da so se v zadnjem času začeli precej spreminjati razlogi, ki jih ponudniki uradno navajajo kot obrazložitev izpadov. Neustrezno napajanje infrastrukture, kar je bilo prevladujoče v preteklosti, je vse manj prisotno, se pa pojavljajo novi razlogi za težave.

Na prvem mestu so tako zdaj omrežne težave oziroma težave s konfiguracijo infrastrukture, kar je po eni strani težje diagnosticirati, prav tako pa tudi ni lahko odpraviti. Pomenljiv je podatek, da je kar 56% vprašanih navedlo, da je v zadnjih treh letih imelo resne težave s ponudniki podatkovnih storitev, kar je botrovalo resnim izpadom storitev.

Število incidentov se sicer morda res zmanjšuje, vendar avtorji opozarjajo, da se učinki teh izpadov povečujejo. Raziskava je tako pokazala, da je več kot polovica ponudnikov podatkovnih centrov imela v zadnjih treh letih vsaj 100.000 dolarjev stroškov iz naslova izpadov. Tretjina pa je stroške ocenila na milijon dolarjev ali več. Večino resnih napak bi se dalo preprečiti ali pa so posledica človeške napake. 75% vprašanih meni, da bi lahko incident preprečili z boljšim upravljanjem in procesi.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Android vam bo povedal, ali vam policija prisluškuje

    Čedalje popularnejši način prisluškovanja in prestrezanja podatkov z mobilnih telefonov je uporaba lažnih baznih postaj (IMSI catcher), ki jih imajo organi pregona v nekaterih državah, lahko pa tudi drugi akterji. Na takšno napravo se povežejo vsi telefoni v okolici, saj njen signal preglasi legitimne bazne postaje, upravljavec pa potem zlahka prestreza komunikacijo. Uporabnik tega početja praktično ne more zaznati.

    Objavljeno: 1.7.2025 07:00
  • Podjetja nočejo Copilota, ker zaposleni raje uporabljajo ChatGPT

    Microsoft kljub velikim naporom (beri: finančnemu vložku) podjetjem težko proda storitve umetne inteligence Copilot.

    Objavljeno: 27.6.2025 09:00
  • Kitajski prenosniki so dve leti za zahodnimi

    Čeprav se Kitajci močno trudijo in izdatno investirajo v domači razvoj in proizvodnjo čipov, so še vedno vsaj dve generaciji za zahodnimi izdelki. To izkazuje tudi najnovejši Huaweijev prenosnik MateBook Fold Ultimate, ki poganja lastni HarmonyOS in ima same kitajske komponente. A te v primerjavi z zahodnimi zaostajajo.

    Objavljeno: 25.6.2025 07:00
  • Pametna očala s samodejnim ostrenjem bi lahko nadomestila bifokalna stekla

    Finsko podjetje IXI razvija inovativna očala z lečami, ki se samodejno ostrijo glede na pogled uporabnika. 

    Objavljeno: 23.6.2025 10:00 | Teme: pametna očala
  • Teslini samovozeči taksiji ne znajo voziti

    Prvi dnevi Teslinih robotskih taksijev so polni napak, vožnje po napačni strani ceste, nenadnih zaviranj in nevarnih ustavljanj za odlaganje potnikov.

    Objavljeno: 26.6.2025 09:00
  • HDMI 2.2 je tu!

    Sicer na papirju, a vendarle. HDMI Forum je izdal končne specifikacije standarda HDMI 2.2, ki so ga izdatno opisovali in predstavljali že na januarskem sejmu CES. HDMI 2.2 ima že večjo prepustnost kot DisplayPort, a bo zanjo zahteval nove kable Ultra96.

    Objavljeno: 27.6.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji