Objavljeno: 20.12.2023 08:00 | Teme: Sony, PlayStation, igre, umetna inteligenca, patenti

Igre bodo težavnost samodejno prilagajale našemu igranju

Vloga za patent podjetja Sony nakazuje na razvoj mehanizma, ki bi težavnost iger na igralni konzoli PlayStation dinamično prilagajal glede na spretnost igralca.

Novičarska spletna stran Insider Gaming poroča, da je Sony vložil prošnjo za dodelitev patenta na prilagodljivo kalibracijo težavnosti za spretnostne dejavnosti v virtualnih okoljih. Z drugimi besedami, Sony želi, da bi igre samodejno in dinamično prilagajale težavnost igranja glede na sposobnost posameznika. Tehnologija bi omogočila Sonyju, da v realnem času zbira podatke od igralcev, da bi jim zagotovil bolj zadovoljivo igralno izkušnjo, tako da bi povečal težavnost in zagotovil dovolj izziva, ali pa jo zmanjšal ter se izognil frustracijam. 

Vloga za patent gre še korak dlje in poleg splošnih težavnostnih ravni posebej navaja elemente, kot so povečanje določenih sposobnosti igralca, spreminjanje števila sovražnikov in podobno. Parametri, ki se nanašajo na hitrost gibanja, zamudo ali oklevanje, moč likov, število tekmecev ali druge metrike, se lahko postopoma spreminjajo, dokler trenutna raven uspešnosti uporabnika ne ustreza pričakovani ravni določenega uporabnika, ki trenutno igra igro. Sčasoma se lahko pričakovana raven uporabnika spremeni in postopek se lahko ponovi, ko se spretnosti uporabnika razvijajo.

Tehnologija je na prvi pogled daleč od trenutnega stanja v videoigrah, vendar je glede na napredek umetne inteligence drugje v industriji morda bližje, kot si mislimo. 

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Android vam bo povedal, ali vam policija prisluškuje

    Čedalje popularnejši način prisluškovanja in prestrezanja podatkov z mobilnih telefonov je uporaba lažnih baznih postaj (IMSI catcher), ki jih imajo organi pregona v nekaterih državah, lahko pa tudi drugi akterji. Na takšno napravo se povežejo vsi telefoni v okolici, saj njen signal preglasi legitimne bazne postaje, upravljavec pa potem zlahka prestreza komunikacijo. Uporabnik tega početja praktično ne more zaznati.

    Objavljeno: 1.7.2025 07:00
  • Podjetja nočejo Copilota, ker zaposleni raje uporabljajo ChatGPT

    Microsoft kljub velikim naporom (beri: finančnemu vložku) podjetjem težko proda storitve umetne inteligence Copilot.

    Objavljeno: 27.6.2025 09:00
  • Kitajski prenosniki so dve leti za zahodnimi

    Čeprav se Kitajci močno trudijo in izdatno investirajo v domači razvoj in proizvodnjo čipov, so še vedno vsaj dve generaciji za zahodnimi izdelki. To izkazuje tudi najnovejši Huaweijev prenosnik MateBook Fold Ultimate, ki poganja lastni HarmonyOS in ima same kitajske komponente. A te v primerjavi z zahodnimi zaostajajo.

    Objavljeno: 25.6.2025 07:00
  • Pametna očala s samodejnim ostrenjem bi lahko nadomestila bifokalna stekla

    Finsko podjetje IXI razvija inovativna očala z lečami, ki se samodejno ostrijo glede na pogled uporabnika. 

    Objavljeno: 23.6.2025 10:00 | Teme: pametna očala
  • Teslini samovozeči taksiji ne znajo voziti

    Prvi dnevi Teslinih robotskih taksijev so polni napak, vožnje po napačni strani ceste, nenadnih zaviranj in nevarnih ustavljanj za odlaganje potnikov.

    Objavljeno: 26.6.2025 09:00
  • HDMI 2.2 je tu!

    Sicer na papirju, a vendarle. HDMI Forum je izdal končne specifikacije standarda HDMI 2.2, ki so ga izdatno opisovali in predstavljali že na januarskem sejmu CES. HDMI 2.2 ima že večjo prepustnost kot DisplayPort, a bo zanjo zahteval nove kable Ultra96.

    Objavljeno: 27.6.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji