Objavljeno: 20.12.2023 08:00 | Teme: Sony, PlayStation, igre, umetna inteligenca, patenti

Igre bodo težavnost samodejno prilagajale našemu igranju

Vloga za patent podjetja Sony nakazuje na razvoj mehanizma, ki bi težavnost iger na igralni konzoli PlayStation dinamično prilagajal glede na spretnost igralca.

Novičarska spletna stran Insider Gaming poroča, da je Sony vložil prošnjo za dodelitev patenta na prilagodljivo kalibracijo težavnosti za spretnostne dejavnosti v virtualnih okoljih. Z drugimi besedami, Sony želi, da bi igre samodejno in dinamično prilagajale težavnost igranja glede na sposobnost posameznika. Tehnologija bi omogočila Sonyju, da v realnem času zbira podatke od igralcev, da bi jim zagotovil bolj zadovoljivo igralno izkušnjo, tako da bi povečal težavnost in zagotovil dovolj izziva, ali pa jo zmanjšal ter se izognil frustracijam. 

Vloga za patent gre še korak dlje in poleg splošnih težavnostnih ravni posebej navaja elemente, kot so povečanje določenih sposobnosti igralca, spreminjanje števila sovražnikov in podobno. Parametri, ki se nanašajo na hitrost gibanja, zamudo ali oklevanje, moč likov, število tekmecev ali druge metrike, se lahko postopoma spreminjajo, dokler trenutna raven uspešnosti uporabnika ne ustreza pričakovani ravni določenega uporabnika, ki trenutno igra igro. Sčasoma se lahko pričakovana raven uporabnika spremeni in postopek se lahko ponovi, ko se spretnosti uporabnika razvijajo.

Tehnologija je na prvi pogled daleč od trenutnega stanja v videoigrah, vendar je glede na napredek umetne inteligence drugje v industriji morda bližje, kot si mislimo. 

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Windows 11 se bo popravil sam

    Najpozneje ob lanski polomiji s posodobitvijo CrowdStrike je svet spoznal, kakšen glavobol lahko povzroči en sam okvarjeni gonilnik, ki prepreči normalni zagon Windows 11. Reševanje takšnih sistemov je načeloma možno, a terja nekaj znanja in predvsem fizični dostop do vsakega računalnika. Microsoft bo z naslednjo posodobitvijo izpolnil obljubo in postopek avtomatiziral.

    Objavljeno: 14.7.2025 07:00
  • Ali Google AI Overview ubija internet, kot ga poznamo?

    Zadnje mesece Google pri iskanju pred vsemi zadetki izpiše lasten povzetek več virov, ki ga ustvari z umetno inteligenco. Tako ustvarjeni AI Overview pa je zmotil založnike v Evropi, ki so se pritožili zaradi domnevne nepoštene konkurence. Trdijo, da jim Google odžira prihodke.

    Objavljeno: 7.7.2025 07:00
  • Google iz fotografij dela videoposnetke

    Google je predstavil novo funkcijo umetne inteligence Gemini za pretvorbo fotografij v videoposnetke.

    Objavljeno: 11.7.2025 14:00 | Teme: google, umetna inteligenca
  • Aplikacija proti agentom ameriške imigracijske službe

    Trumpova vlada grozi razvijalcu aplikacije ICEBlock, a pravni strokovnjaki opozarjajo, da bi bil pregon neustaven.

    Objavljeno: 4.7.2025 13:00
  • Zakaj Nintendo Switch 2 skoraj ne podpira priključnih postaj

    Nintendov Switch 2, ki postaja najbolj popularna konzola vseh časov, ima priključek USB-C, ki ni, kakršnega bi pričakovali. Nintendo je namenoma spodkopal njegovo združljivost z drugimi napravami, saj uporablja posebno šifriranje in čip.

    Objavljeno: 4.7.2025 07:00
  • Samsung predstavil troje prepogljivih telefonov

    Samsung je predstavil nove telefone, pri čemer se je to pot osredotočil na prepogljivost. Vsi trije novi modeli so prepogljivi: Galaxy Z Fold 7, Galaxy Z Flip 7 in Galaxy Z Flip 7 FE.

    Objavljeno: 11.7.2025 06:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji