Objavljeno: 12.3.2025 17:00 | Teme: pametna ura

Globalna prodaja pametnih ur prvič upadla

Po podatkih raziskovalnega podjetja Counterpoint je globalna prodaja pametnih ur v letu 2024 upadla za 7 % v primerjavi s prejšnjim letom. 

Glavni razlog za padec prodaje pametnih ur je občutno zmanjšanje priljubljenosti vodilnega proizvajalca Apple, katerega prodaja je padla za 19 %. Analitiki menijo, da sta k upadu prodaje ure Apple Watch prispevala pomanjkanje novih funkcij v najnovejših modelih ter odsotnost pričakovanega modela Ultra 3. Poleg tega je Apple v ZDA doživel prepoved prodaje in uvoza nekaterih modelov zaradi spora glede patenta za merjenje ravni kisika v krvi, kar je dodatno vplivalo na prodajo. Kljub temu je Apple ohranil 22-odstotni tržni delež v zadnjem četrtletju 2024, kar je manj kot 25 % leto prej.

Medtem ko so zahodni proizvajalci zabeležili upad prodaje, je močno narasla priljubljenost kitajskih blagovnih znamk, kot so Xiaomi, Huawei in Imoo. Kitajska je prvič presegla Indijo in Severno Ameriko v številu prodanih pametnih ur, njen tržni delež pa se je povečal z 19 na 25 %. Posebej je izstopala rast segmenta otroških pametnih ur, saj starši vedno bolj iščejo načine za spremljanje svojih otrok. Podjetje Imoo je zabeležilo 22-odstotno rast prodaje, medtem ko je Xiaomi povečal svoje pošiljke kar za 135 %. Na drugi strani je indijski trg doživel znaten padec, njegov delež se je zmanjšal s 30 na 23 %. Razlog za to naj bi bil padec priljubljenosti izjemno poceni lokalnih naprav, ki so se izkazale za manj kakovostne, kar je zmanjšalo zaupanje potrošnikov.

Kljub splošnemu upadu Counterpoint napoveduje rahlo okrevanje trga v letu 2025, saj naj bi rast pospešila širitev funkcij umetne inteligence in poudarek na natančnejšem spremljanju zdravstvenih podatkov.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kitajci so ameriške sankcije obšli s kovčki diskov

    Ker za kitajska podjetja veljajo stroge omejitve pri nakupih najzmogljivejših čipov, ki so uporabni za trening umetne inteligence, so se tamkajšnja podjetja znašla na zelo staromodni način. Umetno inteligenco trenirajo v Maleziji, kjer so čipi na voljo, le podatke je treba prinesti do tja. In spet se je izkazalo, da je v starem vicu o samokolnici diskov kot najhitrejšem načinu prenosa podatkov nemalo resnice. Temu pravimo tudi sneakernet.

    Objavljeno: 17.6.2025 10:00
  • Podjetja nočejo Copilota, ker zaposleni raje uporabljajo ChatGPT

    Microsoft kljub velikim naporom (beri: finančnemu vložku) podjetjem težko proda storitve umetne inteligence Copilot.

    Objavljeno: 27.6.2025 09:00
  • Kitajski prenosniki so dve leti za zahodnimi

    Čeprav se Kitajci močno trudijo in izdatno investirajo v domači razvoj in proizvodnjo čipov, so še vedno vsaj dve generaciji za zahodnimi izdelki. To izkazuje tudi najnovejši Huaweijev prenosnik MateBook Fold Ultimate, ki poganja lastni HarmonyOS in ima same kitajske komponente. A te v primerjavi z zahodnimi zaostajajo.

    Objavljeno: 25.6.2025 07:00
  • Pametna očala s samodejnim ostrenjem bi lahko nadomestila bifokalna stekla

    Finsko podjetje IXI razvija inovativna očala z lečami, ki se samodejno ostrijo glede na pogled uporabnika. 

    Objavljeno: 23.6.2025 10:00 | Teme: pametna očala
  • Teslini samovozeči taksiji ne znajo voziti

    Prvi dnevi Teslinih robotskih taksijev so polni napak, vožnje po napačni strani ceste, nenadnih zaviranj in nevarnih ustavljanj za odlaganje potnikov.

    Objavljeno: 26.6.2025 09:00
  • HDMI 2.2 je tu!

    Sicer na papirju, a vendarle. HDMI Forum je izdal končne specifikacije standarda HDMI 2.2, ki so ga izdatno opisovali in predstavljali že na januarskem sejmu CES. HDMI 2.2 ima že večjo prepustnost kot DisplayPort, a bo zanjo zahteval nove kable Ultra96.

    Objavljeno: 27.6.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji