Članki - Sejmi

  • Pot k višji učinkovitosti

    Rdeča nit letošnjega sejma CeBIT je bila tema »shareconomy«. Potem ko smo leta 2011 vzeli za svoje računalniške oblake, lani pa poslušali vsebine o upravljanju zaupanja, je letos napočil čas, da si storitve in aplikacije iz oblaka pridobijo potrebno zaupanje uporabnikov. Trend shareconomy, ki v slovenščini žal nima ustrezne skovanke, poudarja, da se mora širša družba bolj zavzeti za deljenje znanja, virov in oblikovati nove načine sodelovanja – v dobro vseh.

    Objavljeno: 26.3.2013 | Kategorija: Sejmiveč
  • Mobilnost je del nas

    Kongres mobilne telefonije Mobile World Congress, ki se je konec februarja odvijal v Barceloni, je lep dokaz, da je telekomunikacijska industrija, še posebej njen mobilni del, še kako živa. Sejem je od prejšnjega leta neverjetno zrasel in se razširil. Mobilni operaterji so se pogovarjali s predstavniki vlad različnih držav, predstavljali in kupovali oddajne stolpe in druge tehnološke rešitve ter se čudili mobilnim aplikacijam nove generacije. Izdelovalci mobilnih telefonov pa so iskali načine, kako svoje pametne naprave prodati naslednji milijardi mobilnih uporabnikov.

    Objavljeno: 26.3.2013 | Kategorija: Sejmiveč
  • Korejska zabavna elektronika za Evropejce

    Evropa je za izdelovalce zabavne elektronike in bele tehnike zelo pomemben trg, saj na stari celini navadno dosegajo višje prodajne cene in trgovske marže kot na drugih velikih svetovnih trgih. Prav zato nas včasih presenetijo z odločitvijo, da nekatere novosti v Evropo zaidejo šele zatem, ko so se dokazale v Aziji in ZDA. Samsung je eden prvih globalnih velikanov, ki utegne ta trend v celoti odpraviti, saj, tako trdijo evropski šefi tega podjetja, evropski potrošniki s svojim okusom in navadami narekujemo globalne trende.

    Objavljeno: 26.2.2013 | Kategorija: Sejmiveč
  • CeBIT 2010: Prihodnost je, khm, povezana

    Rekordnih številk, ko gre za vprašanje obiska sejmov po svetu, ne gre pričakovati. Največji evropski računalniški sejem CeBIT pri tem ni nobena izjema, se pa organizatorji trudijo z vedno novimi prijemi in skušajo pretežno poslovnemu sejmu dodati čim večjo širino.

    Objavljeno: 28.4.2010 | Kategorija: Sejmiveč
ph