Na vse ali nič

Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Preizkusi | Revija: Junij 2013 | Teme: HTC, pametni telefon

Izdelovalci mobilnih telefonov iz modela v model kopičijo funkcije in napravam pripenjajo oznake v upanju, da se bo rast prodaje nadaljevala. HTC se je znašel v drugačni vlogi. V zadnjem poskusu povrnitve stare slave so izdelali telefon z jasno definiranimi zmožnostmi in preprostim, popolnoma okleščenim imenom. Tajvanska igra na vse ali nič se imenuje HTC One.

Strategija tajvanskega podjetja HTC je preprosta. Letos so izdelali zgolj enega paradnega konja med pametnimi telefoni z Androidom in vanj položili vse upe in znanje, kar ga premorejo. Po zadnjih podatkih sodeč se jim je stava izplačala. Po porodnih krčih, kjer so splavitev telefona HTC One zaznamovale težave z dobavitelji, ki smelih načrtov tajvanskega podjetja niso jemali resno, se novi prvak prodaja hitreje kot slovenske obveznice.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki