Kaj storiti, ko se digitalna preobrazba zaustavi?

Objavljeno: 24.12.2019 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Monitor Pro | Revija: Januar 2020

Ne prestrašite se statistike in pogosto omenjane visoke stopnje neuspeha digitalne preobrazbe: morda ste samo začasno naleteli na (na videz nepremagljivo) oviro.

V gospodarskih krogih se veliko govori o neuspehu digitalne preobrazbe podjetij. Čeprav si podjetja prizadevajo za korenite spremembe, jih je večina obsojena na neuspeh. Analitiki pogosto omenjajo podatek, ki pravi, da kar okoli 70 odstotkov podjetij preobrazbe ne doseže.

Zakup člankov

Ta članek stane le 1 evro!
Nakup je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MONITOR1 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste lahko prebrali članek.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Za plačilo lahko uporabite tudi plačilno kartico ali PayPal:

Zakup

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki