Digitalna preobrazba domačih podjetij je šele v povojih

Objavljeno: 30.10.2018 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Monitor Pro | Revija: November 2018

Raziskave s področja digitalne preobrazbe kažejo, da ta v praksi v domačih podjetjih meri predvsem na interne izboljšave, manj pa se podjetja, vsaj zaenkrat, posvečajo strankam in potrošnikom ter njihovi uporabniški izkušnji.

Anketo o digitalizaciji v slovenskih podjetjih sta letos pripravili podjetji Comtrade, System Integration International in Housing Co., tehnično pa predstavlja nadgradnjo sorodne ankete iz leta 2016. Letošnja raziskava področja digitalizacije domačih podjetij je pričakovano ugotovila napredek glede na leto 2016, a je ta vendarle manjši, kot bi pričakovali glede na vsesplošno omenjanje nujnosti digitalne preobrazbe. Anketiranih je bilo 75 domačih podjetij, od tega imata dve tretjini več kot 200 zaposlenih, razporejena pa so bila v zelo različne panoge gospodarstva, zato je vzorec reprezentativen. Kaj so ugotovili raziskovalci? Predvsem večje zavedanje o nujnosti digitalne preobrazbe, a hkrati velike »luknje« in izzive, ko gre za uresničitev tega. Pravzaprav so slovenska podjetja glede na informacije, ki jih objavljajo velike analitične hiše po svetu, šele na začetku. Na to kaže več znakov in dejavnikov. Najboljši pokazatelj zrelosti za digitalno preobrazbo je stopnja, na kateri je podjetje – v Sloveniji je večina za naše razmere kar velikih podjetij komaj dobro shodila. Domača podjetja si namreč od digitalne preobrazbe obetajo predvsem učinkovitejše delo zaposlenih, stranke in njihove potrebe pa zaenkrat še niso v ospredju, prav slednje pa je glavni motiv in cilj digitalne preobrazbe poslovanja.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki