Delo od doma: Pripravljen

Objavljeno: 28.4.2020 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Fokus | Revija: Maj 2020

Oddaljeno delo ali službovanje od doma računalnikarjem ni tuje, saj nam narava dela omogoča kakovostno podporo in učinkovitost na daljše razdalje, zato smo bili na pandemijo karseda pripravljeni.

Že na klasičnem delovnem mestu 90 odstotkov časa namenim reševanju težav na oddaljenih lokacijah. Največkrat opravilo s hišnega sistema podpore (angl. Help Desk) izvedem ob pomoči programa TeamViewer in nič drugače ni v času, ko skoraj vsi delamo doma. Sodelavec ali sodelavka težavo sporoči prek elektronske pošte, naslovljene na IT.podporo, nakar se na spletnem portalu odpre zahtevek, kjer ga prevzamem jaz. Zaženem profesionalno različico nemškega pripomočka za oddaljeno pomoč in v imeniku poiščem osebo oziroma računalnik v težavah. Sistem naju poveže, tako da brez težav delam na računalniku v težavah. Večina programov, ki jih uporabljamo, ima omogočen dostop prek javne IP-številke, redki zahtevajo zaščiteno povezavo VPN, ki nam zagotavlja program Pulse Secure.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki