Google načrtuje omejitev sledenja v aplikacijah
Google bo sledil zgledu Appla in v Androidu omejil sledenje uporabnikom med aplikacijami.
Google bo sledil zgledu Appla in v Androidu omejil sledenje uporabnikom med aplikacijami.
Evropska komisija je podala predlog zakona, po katerem bi tehnološka podjetja pri političnem oglaševanju močno omejili.
V spletu se je pojavilo pismo, v katerem ameriški kongres omenja pomembnost programske opreme za blokiranje spletnih oglasov.
Očitno ga ni področja, kamor ne bi seglo oglaševanje – SpaceX načrtuje oglaševalski satelit, na katerem bomo lahko zakupili oglasni prostor.
Google je na blogu opisal novosti, ki jih lahko pričakujemo v prihodnjih različicah brskalnika Chrome, povezane z blokiranjem oglasov.
Google namerava omejiti ciljane politične oglase, torej te, ki se s pomočjo analize podatkov prikazujejo uporabnikom glede na njihova politična prepričanja.
Pri Googlu razmišljajo, da bi spremenili programski vmesnik (API), na katerega se zanašajo dodatki za blokiranje oglasov.
Viru blizu podjetja Facebook navajajo, da družba resno razmišlja o uvedbi plačljive različice družabnega omrežja, kjer uporabnike ne bi več morili z oglasi. To ni prvič, da se Facebook ukvarja z možnostjo uvedbe naročnin, vendar so nedavni škandali povezani z objavljanjem lažnih novic in kršitvami zasebnosti podatkov (Cambridge Analytica) podjetje spodbudili v ponovni razmislek.
Pred tremi leti je nemški založnik Axel Springer sprožil tožbo zoper Eyeo, podjetjem, ki razvija dodatek Adblock Plus za blokado oglasov v brskalnikih.
Google je uradno sporočil, da bo junija spremenil politiko in pogoje za spletno oglaševanje, med najbolj odmevni ukrepi pa je prepoved promocije kriptovalut in začetnih ponudb za nove valute (ICO, inital coin offering). Google poudarja, da je prepoved oglaševanja kriptovalut del večjega svežnja ukrepov, s katerimi želijo uporabnike obvarovati pred tveganimi finančnimi naložbami. Vsaj naj področju oglaševanja.