Objavljeno: 9.12.2020 07:00 | Teme: Poslovne rešitve, poslovanje, raziskave

Salesforce poroča o težavah storitvenih centrov

Najnovejše letno poročilo družbe Salesforce, ki obravnava stanje na področju storitvenih dejavnosti, predvsem storitvenih in podpornih centrov, razkriva, da je pandemija v letu 2020 razkrila številne vrzeli v uporabi tehnologije in procesov v službah, ki nudijo podporo strankam.

Raziskava, na kateri temelji poročilo, je vključila okoli 7.000 agentov podpore, mobilnih delavcev, dispečerjev in odločevalcev v podpornih centrih v 33 državah. Kar 88% vprašanih je potrdilo, da je dogajanja povezano s pandemijo resno vplivalo na njihovo delo in celotne poslovne procese, ki so povezane z njimi.

Podporne službe so se morale v zelo kratkem času preseliti iz fizičnih na virtualne lokacije, kar je razkrilo številne vrzeli povsod tam, kjer je del procesa povezanega s storitvami zahteval fizični poseg, pomoč ali drugo aktivnost, ki se jo ne da enostavno izvajati na daljavo.

Drugi vir težav je v nepričakovano velikem povpraševanju po storitvah, ki so bile pred pandemijo bolj izjema kot pravilo. Preprost, a nazoren primer je denimo preklic vstopnic ali naročnin. Storitveni centri so bili v letu 2020 tako bombardirani s tovrstnimi zahtevami, da je bilo kar 87% vprašanih prisiljeno v temeljito spremembo poslovne politike in v večini primerov tudi samih procesov.

78% storitvenih centrov je zato v zelo kratkem času sprejelo odločitev za korenite tehnološke prenove, da bi se lahko bolje prilagodili povečanemu povpraševanju in ohranili naročnike ter kupce storitev.

Zanimivo je, da se storitveni centri čedalje bolj opirajo na tehnologije umetne inteligence in strojnega učenja na različnih področjih rabe, zlasti pa na področju ugotavljanja pravih rešitev, postopkov, nasvetov in navodil, ki so primerni na podlagi podatkov, ki jih navajajo stranke. Kar 32% storitvenih centrov ta hip uvaja tovrstne tehnologije v produkcijsko rabo.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kaj se zgodi, če Samsungov Galaxy Z Fold prepognete 200.000-krat?

    Ustvarjalec vsebin tech-it je s prenosom v živo na YouTubu izvedel maratonski test, v katerem je ročno odprl in zaprl Samsung Galaxy Z Fold 7 kar 200.000-krat

    Objavljeno: 8.8.2025 10:00
  • Programerska naloga, ki je ni rešil nihče

    Vsako leto se najboljši dijaki v programiranju na svetu merijo na olimpijadi iz informatike, kjer nastopa tudi slovenska ekipa. Tekmovalci v dveh tekmovalnih dneh rešujejo šest nalog, kodo pa pišejo v jeziku C++. Ene izmed nalog letos ni rešil nihče izmed 330 tekmovalci.

    Objavljeno: 6.8.2025 07:00
  • Xiaomi predstavil pametni ventilator

    Xiaomi je v poletni vročini za evropske trge predstavil Smart Desktop Air Circulation Fan, kompakten pametni ventilator, zasnovan za močan pretok zraka v manjših prostorih. 

    Objavljeno: 6.8.2025 11:00
  • Microsoft bo ukinil enoto GitHub

    Ko je Microsoft leta 2018 prevzel GitHub, se ni nič bistvenega spremenilo, saj je ostal samostojna enota z istim direktorjem. A Thomas Dohmke, ki je od leta 2021čas vodil GitHub, je napovedal odhod iz podjetja, saj ima druge podjetniške cilje. Microsoft zamenjave ne bo iskal.

    Objavljeno: 13.8.2025 05:00
  • HBO Max bo še otežil deljenje gesel

    Warner Bros. Discovery bo od prihodnjega meseca začel strožje uveljavljati prepoved deljenja gesel na pretočni storitvi HBO Max. 

    Objavljeno: 8.8.2025 09:00
  • Microsoft izdal omejeno serijo Windows XP kroksov

    Microsoft praznovanje svoje 50. obletnice nadaljuje z omejeno serijo kroksov v slogu Windows XP

    Objavljeno: 6.8.2025 11:15
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji