Objavljeno: 9.3.2020 12:20

Igre se najbolj igrajo - na telefonih

Področje računalniških iger je izredno uspešno, primat pa je prevzelo mobilno igranje – od tega je daleč največ prihodkov na telefonih, manj pa na tablicah.

V letu 2018 se je vrednost tega področja povzpela na 68,5 milijard dolarjev. Skupno je trg iger (tako računalniških kot iger na telefonih, v brskalnikih in na igralnih konzolah) vreden dobrih 150 milijard dolarjev, ocene pa napovedujejo rast. Tako naj bi nekje do 2022 prišli že skoraj do 200 milijard dolarjev. Znotraj tega področja se veča delež zaslužka s strani mobilnih iger, manjša pa delež iger za osebne računalnike. Pri tem je zanimivo, da zaslužek na Applovih napravah vodi pred zaslužkom na Androidu, a se v naslednjih dveh do treh let napoveduje obrat.

Kitajska je sicer prehitela ZDA kot največji trg za igre. To se pozna tudi pri razvijalcih – največji je kitajski Tencent, sledijo Sony, Microsoft, Apple in Activision Blizzard. Trenutno največ prihodkov (vsaj v ZDA) prinaša igra Clash of Clans (to je razvilo finsko podjetje Supercell, katerega delni lastnik je Tencent), sledi Fortnite. Ne preseneča, da je večina zaslužka vezana na t.i. »in-app purchase«, torej nakup raznih manjših dodatkov znotraj iger. To predstavlja 40% zaslužka, sledijo video oglasi (30%). Pri aplikacijah, ki niso povezane z igrami, večina zaslužka pride preko oglasov (tako video kot preko pasic in slik).

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Android vam bo povedal, ali vam policija prisluškuje

    Čedalje popularnejši način prisluškovanja in prestrezanja podatkov z mobilnih telefonov je uporaba lažnih baznih postaj (IMSI catcher), ki jih imajo organi pregona v nekaterih državah, lahko pa tudi drugi akterji. Na takšno napravo se povežejo vsi telefoni v okolici, saj njen signal preglasi legitimne bazne postaje, upravljavec pa potem zlahka prestreza komunikacijo. Uporabnik tega početja praktično ne more zaznati.

    Objavljeno: 1.7.2025 07:00
  • Tisoče severnokorejskih uslužbencev prikrito na daljavo delalo v ameriških podjetjih

    Ameriško pravosodno ministrstvo je vložilo obtožnice zoper devet ljudi, ki so skrbeli za prikrito zaposlovanje računalnikarjev iz Severne Koreje za delo na daljavo v ameriških podjetjih. En Američan, šest Kitajcev in dva Tajvanca so obtoženi prevare, pranja denarja, kraje identitete, nepooblaščenega dostopa v računalniški sistem in kršenja mednarodnih sankcij.

    Objavljeno: 2.7.2025 07:00
  • Podjetja nočejo Copilota, ker zaposleni raje uporabljajo ChatGPT

    Microsoft kljub velikim naporom (beri: finančnemu vložku) podjetjem težko proda storitve umetne inteligence Copilot.

    Objavljeno: 27.6.2025 09:00
  • Kitajski prenosniki so dve leti za zahodnimi

    Čeprav se Kitajci močno trudijo in izdatno investirajo v domači razvoj in proizvodnjo čipov, so še vedno vsaj dve generaciji za zahodnimi izdelki. To izkazuje tudi najnovejši Huaweijev prenosnik MateBook Fold Ultimate, ki poganja lastni HarmonyOS in ima same kitajske komponente. A te v primerjavi z zahodnimi zaostajajo.

    Objavljeno: 25.6.2025 07:00
  • Pametna očala s samodejnim ostrenjem bi lahko nadomestila bifokalna stekla

    Finsko podjetje IXI razvija inovativna očala z lečami, ki se samodejno ostrijo glede na pogled uporabnika. 

    Objavljeno: 23.6.2025 10:00 | Teme: pametna očala
  • Teslini samovozeči taksiji ne znajo voziti

    Prvi dnevi Teslinih robotskih taksijev so polni napak, vožnje po napačni strani ceste, nenadnih zaviranj in nevarnih ustavljanj za odlaganje potnikov.

    Objavljeno: 26.6.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji