Objavljeno: 17.2.2017 01:00

Amazon Chime – konkurent Skypu in WebExu

Amazon je predstavil novo spletno storitev za telefonske in video konference, s katero bodo konkurirali uveljavljenim storitvam, kot so Skype, WebEx in GoToMeeting. Amazon Chime je namenjen prvenstveno poslovnim uporabnikom, vendar se ne bodo branili niti drugih tipov uporabe.

Chime omogoča telefonske in video konference ena-na-ena in skupinske pogovore, seveda pa tudi trenutno sporočanje in integracijo z običajno telefonijo. Amazon obljublja precej enostavnejšo rabo kot pri tekmecih, začenši s glavnim zaslonom, ki prikazuje različne lokacije hkrati na pregleden, enostaven način, ne glede na tip uporabljene naprave.

Od konkurentov se razlikuje tudi v nekaterih podrobnostih, ki pa utegnejo biti v praksi marsikdaj koristne. V skupinskem klicu lahko tako vsi udeleženci vidijo, kateri član ima v ozadju moteči zvok in ga lahko tudi na daljavo »utišajo«, če to sam ne naredi (ali ne zna narediti). Med samo konferenco se lahko uporabniki vključujejo ali nadaljujejo tudi s telefonskim klicem, če se izkaže, da internetna povezava ni zanesljiva ali kvalitetna.

Že v začetku so na voljo odjemalci za platforme Windows, MacOS, iOS in Android. Osnovna storitev je brezplačna, a je omejena na telefonske in video klice ena-na-ena in skupinsko trenutno sporočanje. Različica Plus, ki je še vedno omejena na dve osebi, dodaja deljenje zaslona in daljinski nadzor ter integracijo z imeniki SAML in Active Directory. Stane pa 2,50 dolarja na mesec na uporabnika.

Polno skupinsko sodelovanje, zvočne in video konference (do največ 100 uporabnikov) nudi različica Pro, ki stane 15 dolarjev na mesec na uporabnika. Poleg navedenega ti dobijo tudi namenske navidezne konferenčne sobe in možnost snemanja sestankov. V različici Pro se lahko vključujejo uporabniki tudi prek telefonskega klica. Amazon vsem nudi brezplačni preizkus različice Pro za dobo 30 dni, kasneje pa se uporabnik sam odloči kateri nivo storitev bo uporabljal naprej. Ker je možno nivoje poljubno kombinirati, Amazon trdi, da lahko podjetja s tem zmanjšajo stroške konferenčnih sistemov tudi tja do 70%.

Amazon seveda v ozadju izkorišča zmogljivosti svojih oblačnih storitev AWS, Chime pa predstavlja naslednji del dolgoročnega načrta, v katerem se želi spletni velikan zasidrati na namizju v podjetjih. Spomnimo se, da Amazon že ponuja virtualno namizje WorkSpaces in gostovanje poslovne elektronske pošte WorkMail. WorkDocs pa je storitev za varno hrambo poslovnih dokumentov.

Chime utegne postati srednjeročno tudi Amazonov poizkus konkuriranja telekomunikacijskim družbam. Predstavniki Amazona so že napovedali, da razvijajo možnost klicev prek telefonov ena-na-ena, kjer je bi bil Chime zgolj posrednik pogovorov. Kakšno taktiko bodo tu ubrali še ne želijo razkriti.

Bj2I1prPVZM

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji