V kraljestvu ThinkPada

Objavljeno: 28.2.2012 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Vklop | Revija: Februar 2012

Bržkone ni računalnikarja, ki ne bi poznal blagovne znamke ThinkPad. Gre za nadpovprečno trpežne prenosnike, ki jih je v poslovni svet že pred desetletji splavilo podjetje IBM. Ko se je IBM leta 2005 odločil prodati svoj računalniški oddelek kitajskemu podjetju Lenovo, se je svetovna javnost spraševala, ali se tako poslavljajo rešitve, ki so bile sinonim za zanesljivost in vzdržljivost v računalniški industriji. Toda Lenovo je dokazal, da ne bo tako. Ogledali smo si njihovo tovarno.

V zadnjih 19 letih so prenosni računalniki ThinkPad našli 65 milijonov kupcev. Več kot očitno so torej iskani med uporabniki, predvsem poslovnimi. Ti so v njih našli izdelke, ki jih odlikujejo visoka kakovost izdelave, trpežnost, stabilnost in zanesljivo delovanje. Že tradicionalno so bili ThinkPadi med najhitrejšimi prenosniki in nosilci inovacij na področju prenosnih računalnikov, zato so bili vedno tudi med dražjimi. Lenovo je obdržal vse napredne funkcionalnosti teh prenosnikov in jim v zadnjih letih skušal dodati še stilsko podobo, saj danes o nakupu sodobnega prenosnika odločajo tudi oči uporabnika.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki