Sezona ali zaton protivirusnikov?

Sezona ali zaton protivirusnikov?
Objavljeno: 25.11.2009 09:58 | Avtor: Matjaž Klančar | Kategorija: Mnenja | Revija: December 2009 | Teme: uvodnik, komentar, antivirus, virus

Zadnje tedne smo novinarji dobesedno bombardirani z najrazličnejšimi sporočili, ki zadevajo protivirusno zaščito. Predstavljajo se nam nove različice, njihovi dosežki, z zanimanjem beremo celo o dejanjih t. i. nelojalne konkurence. Je november torej sezona za trg protivirusnikov ali je v ozadju kaj drugega?

Posel s protivirusniki je dejansko dober posel, o tem ni nobenega dvoma. Včasih je bilo tako zato, ker si za zagon podjetja potreboval le nekaj res dobrih programerjev in razbijalcev (virusne) kode, danes pa je zato, ker so nas kupce nekako prepričali, da se nam zdi popolnoma normalno, da protivirusna zaščita temelji na letni naročnini. Saj veste, kupimo računalnik in gor je eden od protivirusnikov, ki pa deluje le 30 ali 60 dni, nato moramo plačati za delovanje in ponavadi spet deluje le eno leto.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki