Objavljeno: 31.8.2021 | Avtor: Dominik Cigala | Monitor September 2021

Oster kot britev

V prejšnjem tisočletju, ko igre še niso bile največja zabavna industrija na svetu, se je singapurskemu odvetniku rodila želja, da bi naredil pravo računalniško miško, ki bi bila prvenstveno namenjena igričarjem. Zadovoljen bi bil z enim samim izdelkom, ki bi ga želeli vsi. Ko je ustanovil svoje podjetje, se mu niti sanjalo ni, da bo leta 2020 imel 1,2 milijarde ameriških dolarjev prihodkov.

Zgodba o podjetju Razer se začne leta 1998, ko podjetje karmaLCC, ki se ukvarja z licenciranjem najrazličnejših tehnologij, pridobi licenco za hitro mehansko sledenje. Direktor Robert Krakoff se pri iskanju rabe zanjo pusti prepričati igričarju Tan Min Liangu, da je ta tehnologija kot nalašč za izdelavo profesionalne igričarske opreme. Leto kasneje ugleda luč sveta prva igričarska miška Razer Boomslang. Ime nastane po naključju, ko se Robert ureže z britvico. Z Minom predlagata ime Razor, a v dokumentih brez preverjanja pravopisa pristane Razer. Za logotip ob prepričanju o kakovosti svojega izdelka, ki bo nadvladal druge, izbereta motiv južnoafriške kače Boomslang. Izbira je simbolična, kače jedo miši in Razerjeva računalniška miš je dejansko bila videti, kot bi za malico snedla Logitechovo. Splavitev miške Razer Boomslang je bila izredno uspešna, prodaja pa tako dobra, da izdelek ustvari novo tržno nišo, namenjeno izredno natančnim in vrhunsko izdelanim računalniškim pripomočkom.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

0dAqUiHKe3c

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji