Kako na prvo stran

Objavljeno: 24.11.2015 | Avtor: Matej Huš | Kategorija: Dosje | Revija: December 2015

Kdor se ukvarja z optimizacijo spletnih strani, pozna naslednji vic: »Kam skrijemo truplo, da ga nihče ne bo našel? Na drugo stran Googlovih zadetkov pri iskanju.« Google ima v svojih rokah vse ključe do vrat v internetu, zato poznamo paleto poklicev, ki se ukvarjajo z enim samim problemom – kako spletno stran na Googlu popeljati čim više, ker to pomeni več prihodkov. Prijemi segajo od plemenitih do umazanih.

Pri iskanju po angleškem izrazu za volneno obleko je bil 6. februarja 2011 prvi zadetek ameriška veleblagovnica J. C. Penney. Dva dni pozneje je bila njihova stran na 10. mestu. Še dva dni zatem je bila šele na šesti strani rezultatov, kar je popolnoma enako, kot če je sploh ne bi bilo. Spletne strani J. C. Penney so prekršile Googlova pravila o obnašanju v spletu in v takšnih primerih Google ne pozna milosti, pa četudi gre za podjetje z več kot stoletno tradicijo. Da tudi med domačimi in tujci ni razlik, dokazuje internetni umor BMWja, ki je februarja 2006 izginil z Googlovih iskalnih zadetkov. Ni pomembno, kdo nepravilnost zakuha – BMW si jo je sam, J. C. Penneyju pa bodisi neprevidna oglaševalska agencija bodisi konkurenti – kazen je vsakokrat enako neizprosna. Google ne mara goljufanja. Zato pa cveti obrt, ki ji pravimo optimizacija spletnih strani za iskalnike ali, s tujko, SEO (search engine optimization).

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki