Kaj poganja Uber?

Objavljeno: 24.11.2015 | Avtor: Max Chafkin, Fast Company | Kategorija: Na zvezi | Revija: December 2015

Podjetje, ki se ukvarja s posredovanjem prevozov, je postalo svetovna blagovna znamka, gospodarski velikan in kulturni strelovod. Poglejmo, kako in zakaj namerava arhitekt vseh teh motenj, direktor Travis Kalanick, še naprej presegati vsa pričakovanja.

Jordan Kretchmer se spominja, kakšen je bil Travis Kalanick, preden je Uber postal to, kar je danes. 25-letni falirani študent je imel kup dobrih zamisli, a Kalanick jih je imel še več. Dobrih 30 let star inženir, ki je govoril kot prodajni agent, izjemno inteligenten in poln življenja. Nosil je kavbojski klobuk in se predstavljal kot Wolf – vzdevek si je izbral po hladnokrvnem, racionalnem urejevalcu, ki ga je v filmu Šund upodobil Harvey Keitel. Bil je neumoren, vedno v gibanju, večno lačen uspehov.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki