Objavljeno: 12.6.2012 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor Posebna 2012

Internet v vsak dom

Osebni računalniki so bili včasih osameli otočki, ki smo jih s programi in podatki hranili prek disket in so med seboj le občasno komunicirali prek zelo počasnih modemov. No, danes je šele internet tisto, kar iz računalnikov sploh naredi zanimive naprave. Posvetili se bomo nasvetom, kako internet pripeljati v vsak kotiček našega domovanja in kako se spoprijeti z modernim internetom, beri Facebookom in Twitterjem.

Odkar so tudi slovenski ponudniki interneta toliko napredovali, da uporabnike skorajda posiljujejo s strojno opremo, ki olajša internetno komuniciranje, so tudi povprečni, "neračunalniški" domovi solidno opremljeni. Opremljeni s, seveda, modemi, pa tudi z usmerjevalniki, brezžičnimi usmerjevalniki in celo brezžičnimi video mostovi, ki omogočajo sprejemanje digitalnega video "signala" v več sobah.

Ne, prav imate, malce pretiravamo, tako je le v domovih, kjer prebiva bolj ali manj ozaveščen "računalnikar", ali pa tam, kjer je ponudniku uspelo tehnično neukega uporabnika dovolj resno prepričati o smiselnosti strojne nadgradnje. Marsikje pa je v stanovanju s širokopasovnim internetom in digitalno televizijo še vedno na mizi usmerjevalnik, ki načeloma zmore tudi brezžično povezovanje, le da uporabniku tega ni nihče povedal, kaj šele, da bi povezavo usposobil. Tudi avtor besedila osebno pozna tak primer.

Še vedno je torej nujna pomoč "gurujev", ki naj, pozivamo vas!, pomagajo prijateljem in sorodnikom, da se bodo bolje vklopili v novo, digitalno tisočletje. Da se pametni telefoni doma ne bodo več povezovali prek dragega mobilnega omrežja, da bodo tudi prenosniki zares postali "prenosni" in bodo povezani kjerkoli v hiši. Na naslednjih straneh si lahko preberete kar nekaj nasvetov za vas, guruje, o tem, kako zagotoviti, da bo brezžični signal na voljo tudi v sobah, ki so omejene z debelimi betonskimi zidovi. Omislite si/jim lahko usmerjevalnike z boljšim dometom, dodatnimi in boljšimi antenami, dodate lahko podvojevalnike, navsezadnje lahko za prenos "brezžičnega" signala uporabite tudi žice, in to kar tiste, električne, ki jih ima prav vsaka hiša.

Ko je infrastruktura tako postavljena, ostane le še najtežje - uporabnike, ki še niso "digitalni", digitalizirati. Se pravi, predstaviti jim internet, kot je danes in ne, kot je bil včeraj. Da, govor je o Facebooku in Twitterju. Novosti, ki to nista in grozita, da bosta morda prav kmalu na novo določili, kaj sploh je "splet". Facebook danes uporablja skorajda milijarda svetovnega prebivalstva, v nekaterih državah že skoraj polovica prebivalstva. Pa to niso nujno le "visoko razvite" države zahodnega sveta. Facebook je enostavno postal odlično in splošno sprejeto komunikacijsko orodje. Prav zato je smiselno, da ga obvladujemo v popolnost, predvsem varnostne nastavitve. Skoraj zagotovo je namreč, da to, kar "spustimo v Facebook", tam tudi ostane, tudi če nam to čez nekaj let, ko bomo starejši in modrejši, morda ne bo všeč. Sploh pa je moderno, da se s Facebookom kot menda odličnim marketinškim orodjem danes ukvarjajo tudi podjetja. Težava je le, da se tega večinoma lotevajo zelo napačno in brez merljivih in konkretnih pridobitev, ki jih takšno "ukvarjanje" prinaša.

Na naslednjih straneh si torej preberite nasvete in zvijače, ki bodo pripomogli k razumevanju Facebooka in Twitterja kot osebnega in poslovnega orodja.

Uredite si domovanje tako, da bo brezžični signal dostopen povsod, da boste mobilni v pravem pomenu besede. Nato pa se poglobite v nasvete in nastavitve, ki bodo vašo mobilnost usmerili v osebno in/ali poslovno uporabo Facebooka in Twitterja. " Uredite si domovanje tako, da bo brezžični signal dostopen povsod, da boste mobilni v pravem pomenu besede. Nato pa se poglobite v nasvete in nastavitve, ki bodo vašo mobilnost usmerili v osebno in/ali poslovno uporabo Facebooka in Twitterja. Vse to s pomočjo posebne številke revije Monitor

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji