Objavljeno: 24.9.2013 | Avtor: Miran Varga | Monitor Oktober 2013 | Teme: projektor

Čar velikih predstavitev

V poslovnem svetu je ugled podjetja ali poslovnega subjekta izrednega pomena. Na stranke in poslovne partnerje je namreč treba narediti dober vtis, saj se le tako lahko nadejamo uspešnega poslovanja oziroma sodelovanja. Predstavitev dejavnosti je zato pomembna tako vsebinsko kot praktično – sama izvedba predstavitve v sobi z velikim zaslonom je preprosto bolj impresivna.

V zgornjih vrsticah si lahko preberete temeljni razlog za nakup projektorja, ki bo svoje delo opravljal v poslovnem okolju.  A projektorji imajo še celo vrsto drugih prednosti, predvsem pa so ena najbolj cenovno dostopnih možnosti, če želimo sliko prikazati na dolgi diagonali in si jo deliti z večjim številom ljudi, bodisi s strankami bodisi z zaposlenimi. Projektor tako prinaša udobnejše spremljanje vsebin, ki si jih lahko ljudje tudi laže zapomnijo (v primerjavi z zrenjem v manjši računalniški monitor ali televizor). Da je področje poslovnih projektorjev še kako živo, dokazuje tudi tokratni preizkus, na katerem se je med seboj »udarilo« kar 14 projektorjev z najrazličnejših cenovnih in zmogljivostnih segmentov. Izpostavimo lahko, da sicer ponudba na trgu obsega več deset aktualnih modelov, zato si danes vsako poslovno okolje omisli projektor, ki mu bo razmeroma pisan na kožo in bo razveseljeval tako zaposlene kot obiskovalce.

Zelo dobrodošla informacija za večino uporabnikov poslovnih projektorjev je še ta, da so lahko zelo uporabni tudi v domačem okolju. Veliko poslovnih projektorjev namreč projicira zelo lepo in čisto video sliko, zato jih lahko brez sramu uporabimo tudi v namene hišnega kina. Seveda jim za razliko od namenskih video projektorjev manjka cel kup elektronike za lepšanje videa, vendar se ob dobrem viru izkažejo z dobrim prikazom video posnetkov. Če seveda imamo možnost odnesti projektor iz službe domov. Obenem pa se moramo zavedati, da je poslovni projektor še vedno namenjen predvsem prikazu tabel, preglednic in predstavitev, zato bodo morebiti predvajani filmi (pre)svetli, ljubitelje kina pa bo zmotil tudi nekoliko večji hrup, ki ga na račun visoke svetilnosti oddajajo ti projektorji.

Pri nakupu poslovnega projektorja nikakor ne gre spregledati vloge prodajalca, še posebej, če gre za specialista na tem področju. Nakup projektorja lahko ponazorimo z analogijo iz avtomobilskega sveta. Recimo, da imamo proračun za nakup avtomobila v višini 25 tisoč evrov. Za ta denar si lahko kupimo športni dvosed, lepo limuzino ali karavana, zanimiv enoprostorec, manjši kombi ali celo mini terenec. Jasno je, da izbire vozila ne bomo zaupali nekomu, ki se na različne vrste avtomobilske pločevine ne spozna. Tudi pri projektorjih je podobno, saj za izbrani proračun lahko izbiramo med navadnimi projektorji, modeli z ultra kratko projicirno razdaljo, interaktivnimi projektorji in modeli, sposobnimi prikaza slike v treh razsežnostih. Dober prodajalec nas bo že po vsega nekaj vprašanjih »prebral« in laže ocenil naše dejanske potrebe in želje ter nam prodal ustrezen projektor.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji