Metin štiriletni načrt za AR/VR
Med notranjo predstavitvijo oddelka Reality Labs so pri Meti predstavili razvojni načrt za AR in VR tehnologije prihodnjih nekaj let.
Med notranjo predstavitvijo oddelka Reality Labs so pri Meti predstavili razvojni načrt za AR in VR tehnologije prihodnjih nekaj let.
Evropski informacijski pooblaščenec je Meto, torej lastnika Facebooka in Instagrama, kaznoval s plačilom 390 milijonov evrov, ker je kršila Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Meta je namreč ob začetku veljavnosti GDPR od uporabnikov zahtevala, da se strinjajo z zbiranje, obdelavo in shranjevanjem osebnih podatkov, ne da bi ti zares imeli možnost izbire. Kdor se ni strinjal, storitev ni mogel več uporabljati.
Vse več držav po svetu meni, da družbena omrežja, predvsem Facebook, postajajo novi lokalni mediji in da jih morajo države tako tudi obravnavati. Po mnenju Evropske Unije, Avstralije in sedaj ZDA je Facebook tisti posrednik, ki služi z novicami medijskih hiš, ki jih na platformo objavljajo uporabniki, za to pa ne prispeva ničesar.
Oddelek Evropske komisije za zunanjo pomoč je v okviru projekta, ki je stal slabih 400.000 evrov, priredil tudi zabavo v lastnem metaverzumu, na katero je prišlo - šest ljudi.
Meta (nekoč Facebook) je na podlagi slabih poslovnih rezultatov čez noč izgubila četrtino svoje vrednosti.
Mark je v spletni predstavitvi predstavil očala za virtualno in obogateno resničnost, imenovana Quest Pro, njihova cena bo 1500 dolarjev (brez davka).
Pri podjetju Meta so povedali, da so v trgovinah z aplikacijami za mobilne telefone našli preko 400 aplikacij, ki so kradle prijavne podatke, torej uporabniška imena in gesla.
Meta (Facebook) pospešeno razvija digitalni svet Metaverzum (več o tem si lahko preberete tudi v trenutno aktualni posebni številki Monitorja), preizkušajo pa tudi že sisteme za prodajo vsebin znotraj tega digitalnega sveta.
Sony in investicijsko podjetje, ki stoji za priljubljenimi Lego kockami, sta skupaj vložila 2 milijardi dolarjev v podjetje Epic Games.
Najnovejše poslovno poročilo družbe Meta je razkrilo, da je družabno omrežje Facebook v zadnjem četrtletju prvič v svoji 18-letni zgodovini zabeležilo padec mesečnih aktivnih uporabnikov. Ob tem je vodstvo opozorilo, da tudi v prihodnje pričakujejo počasnejšo rast rasti prodaje, tako zaradi konkurence (TikTok, YouTube), kot tudi zmanjšanje proračunov oglaševalcev.