Objavljeno: 8.4.2016 05:00

Yahoo naprodaj, Verizon in Google v nizkem startu

Nobena skrivnost ni, da se Yahoo že nekaj časa bolj ali manj javno prodaja, saj ima podjetje težave. Njegova največja naložba je Alibaba in če od njeno vrednost odštejemo od tržne kapitalizacije Yahooja, dobimo negativno vrednost. Investitorji torej menijo, da bo Yahoo v prihodnosti zgolj in samo požiral denar in delal izgubo. Zato se že več mesecev v Yahoojevem upravnem odboru ukvarjajo z analizami, kako in komu podjetje prodati. Kot kaže, sta resna snubca Verizon in Google.

Po podatkih Bloomberga naj bi Verizon že prihodnji oddal ponudbo za nakup Yahoojevega spletnega dela in Yahoo Japan, ne pa tudi Alibabe. Verizon pripravlja finančno konstrukcijo s tremi bankami, verjetno pa bo poleg denarja vključevala tudi nekaj lastnih delnic. Alibaba pa bo oddvojena v ločeno, samostojno podjetje.

Drugi potencialni snubec je Google, ki pa je za zdaj nekoliko manj odločen od Verizona in se še ni odločil, ali bo oddal ponudbo. Poleg Googla in Verizona se neuradno za Yahoo zanimajo tudi skladi in holdingi, med njimi Bain in TPG, ter medijski gigant Time. Rok za oddajo ponudb v prvem krogu poteče v ponedeljek. Microsoft, AT&T in Comcast ne bodo oddali ponudbe.

Ključno vprašanje je, koliko je Yahoo vreden. Po borzni ceni 34 milijard dolarjev, a večina odpade na delež v Alibabi. Verizon naj bi za osnovno dejavnost ponujal največ osem milijard dolarjev. Ne pozabimo, da je leta 2008 Microsoft za Yahoo ponujal 45 milijard dolarjev. Tedaj je bilo to za upravni odbor premalo. To pot lahko pričakujejo največ petino tega zneska.

V letu 2015 je Yahoo ustvaril 4,3 milijarde dolarjev čiste izgube.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji