Objavljeno: 6.11.2019 12:00

Uberjev samovozeči Volvo, ki je do smrti povozil peško, je imel »težave s programsko opremo«

Tako je ugotovila preiskava ameriškega urada National Transportation Safety Board (NTSB). Avtomobil, ki je v času nesreče vozil samodejno, namreč peške s kolesom ni prepoznal kot nevarnost.

49-letna peška Elaine Herzeberg je marca 2018 na slabo preglednem delu s kolesom prečkala večpasovno cesto, samovozeči Uberjev testni Volvo XC90 pa v programski opremi takega dogodka enostavno ni imel predvidenega. »Sistem ni imel vgrajene možnosti, da pešci prečkajo cesto tudi kjer ni prehoda za pešce«, so zapisali pri NTSB.

V avtomobilu je bila v času nesreče tudi Uberjeva zaposlena Rafaela Vasquez, ki nesreče ni preprečila, čeravno je bila ravno to njena naloga. Kamera, ki je snemala dogajanje v avtomobilu, je pokazala, da je v trenutku nesreče gledala navzdol, podatki iz podjetja Hulu pa so pokazali, da je njen telefon v trenutku nesreče predvajal šov s talenti.

Podjetje Uber zaradi nesreče ni kazensko odgovorno za smrt, lahko pa se zgodi, da bo za to odgovorna zaposlena Rafalea Vasquez.

Preiskava NTSB je tudi ugotovila, da so Uberjeva vozila med testnimi vožnjami od septembra 2016 do marca 2018 doživela 37 prometnih nesreč. Po tej nesreči je podjetje nehalo s preizkušanjem svojih vozil v Arizoni, kasneje pa je s preizkušanjem ponovno začelo v Pensilvaniji.

BBC

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji