Objavljeno: 31.12.2002

Spletno nakupovanje zopet zelo priljubljeno

Kljub sprva slabim napovedim najnovejše raziskave kažejo, da so kupci letos porabili skoraj 40% več denarja v internetnih trgovinah, kot v predprazničnem obdobju leta 2001. Po raziskavi družbe BizRate, ki v ZDA zbira podatke o prodaji v okoli 2000 trgovinah, so samo ameriški kupcu letos v internetnih trgovinah pustili 11,35 milijarde dolarjev, kar je nadvse spodbudna številka. Glavni razlog za tak uspeh je iskanje najnižje cene, tako da so med trgovci uspevali predvsem tisti, ki so lahko nudili dodatne ugodnosti, kot je na primer brezplačna dostava.

Na prvem mestu so zopet predmeti, ki že tradicionalno gredo radi v promet prek interneta - knjige, glasbene plošče in video filmi. Toda pravo presenečenje letošnje novoletne nakupovalne sezone je velik skok v internetnih nakupih oblačil. Proizvajalci so skupno tovrstnih artiklov prodali za okoli 1,83 milijarde dolarjev, kar je zelo blizu 1,86 milijarde, koliko so kupci porabili za glasbo, video in knjige. Na tretjem mestu so z 1,5 milijarde dolarjev turistični aranžmaji in potovanja, sledijo pa izdelki zabavne elektronike (1,2 milijarde dolarjev) in video igre (1,19 milijarde dolarjev). Vsi doslej našteti izdelki predstavljajo približno dve tretjini vseh internetnih nakupov.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji