Objavljeno: 16.2.2018 01:00

Nova različica brskalnika Chrome blokira nadležne oglase

Google v najnovejši 64-bitni različici spletnega brskalnika Chrome uvaja pomembno novost – samodejno blokiranje nadležnih oglasov.

Čeprav se morda zdi, da Google, družba ki je zaslovela in še vedno v dobršni meri živi od trženja spletnih oglasov, s to potezo sama sebe strelja v nogo, temu ni tako. Chrome bo namreč po novem blokiral prikaz samo tistih oglasov, ki ne ustrezajo priporočilom združenja Better Ads Standards. Seveda so oglasi, ki jih posreduje Google, v celoti skladni s temi priporočili...

Nova namizna različica brskalnika samodejno skriva tako imenovane pop-up oglase, oglase, ki so »zalepljeni« (sticky) na spletno stran, video vsebine, ki se s sliko ali zvokom samodejno zaženejo ob prihodu na spletno stran in oglase, ki s odštevanjem časa preprečujejo ogled osnovne vsebine strani. Na mobilnih platformah velja vse naštete omejitve, dodatno pa bodo blokirani oglasi, ki z animacijo prekrijejo cel zaslon naprave.

Če dobro pomislimo, so to praktično vsi nadležni oglasi, hkrati pa velikanski delež vseh oglasov, ki se pravzaprav nahajajo na spletnih straneh. Poteza utegne izdatno pretresti oglaševalsko industrijo, zlati tiste, ki se niso prilagodili standardom Better Ads Standards.

Uporabniki so po drugi strani že dolga leta naprošali Google, da omogoči filtriranje vsebin, ki jih nadlegujejo pri vsakdanjem obisku spletnih strani. Dolga leta pravega odgovora ni bilo, zato so med najbolj uspešnimi dodatki za brskalnike razni "Ad-blockerji", ki pa so jim zdaj šteti časi. Tudi zato, ker Google skuša postopoma zmanjšati, morda celo ugasniti uporabo najrazličnejši dodatkov za brskalnike, ki so v isti sapi težko nadzorljiv vir potencialnih varnostnih ranljivosti za vdor v sisteme. Kar imajo uporabniki še manj radi, kot oglase.

Googlov sistem za blokiranje oglasov uporablja metodo ocenjevanja spletnih strani. Če sistem specifičen oglas oceni kot nadležen, bo brskalnik iz spletne strani odstranil tudi vse ostale oglase. Realno pa lahko pričakujemo, da se bo oglaševalska industrija po vsej verjetno hitro prilagodila in nadaljevala z oglaševanjem, najbrž pa bodo odkriti novi triki, kako pritegniti pozornost uporabnikov.

VrVuryo39Zc

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji