Objavljeno: 11.12.2016 01:00 | Teme: navidezna resničnost, povečana resničnost, VR

Magic Leap močno zamuja z razvojem

Družba Magic Leap, eden izmed najbolj vročih in hkrati skrivnostnih stratupov, za katero stojijo nekatera eminentna imena, kot so Google, Alibaba in Andreessen Horowitz, kot kaže z razvojem izdelkov zelo zamuja v primerjavi s tistim, s čimer se hvalijo v redkih video posnetkih poslanih v javnost.

Podjetje, ki nam že več kot leto dni obljublja združitev resničnosti z računalniško generirano grafiko do mere, da ju ne bi znali ločiti, se sooča z velikanskimi razvojnimi težavami in je sodeč po poročilu portala The Information več let za konkurenco in od točke, ko bodo imeli prodajno zanimiv izdelek.

O ciljih in tehnologiji družbe, ki je zbrala doslej že neverjetnih 1,4 milijarde dolarjev zagonskega kapitala in jo tržno cenijo na 4,5 milijarde dolarjev, je v resnici znanega presenetljivo malo, a v javnost curljajo informacije, ki ne kažejo prav lepe slike.

The Information je imel eno redkih priložnosti, da je prototipe preizkusil v živo in nad videnim ni bil navdušen. Tehnologija trenutno potrebuje velike in kompleksne čelade, precej večje kot jih poznamo pri Hololenskih ali Oculus Riftu. Slika pa je menda precej bolj meglena in poskakujoča kot pri Microsoftovi platfrormi Hololens.

Magic Leap je za področje povečane resničnosti ubral drugačno pot kot drugje. Da bi omogočili dobro vidljivost v dnevni svetlobi so uporabili zaslone, ki uporabljajo lasersko projekcijo s pomočjo optičnih vlaken. Toda pri razvoju so naleteli na resne ovire na poti do cilja, da bi vse skupaj pomanjšali do velikosti navadnih očal.

Moti tudi, da je podjetje doslej v resnici zavajalo s posnetki, ki so jih poslali v javnost. Pri prvotnem video posnetku, ki prikazuje elemente video igre projecirane čez pogled na dejanski prostor, so menda ključne dele naredili kar s posebnimi učinki in video montažo, ne pa dejansko tehnologijo, ki jo razvijajo. Tudi sicer se zdi, da so vsi ostali video posnetki prirejeni in odražajo bolj željo, kot realnost.

REoI1QC7Uy0

kPMHcanq0xM

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

HC1qqZaCLXM

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji