Objavljeno: 30.7.2014 01:00

Kitajski telefoni v vzponu

Najnovejša raziskava trga pametnih telefonov, ki jo je opravila družba IDC, kaže na to, da uveljavljene znamke izgubljajo, medtem ko najhitreje rastejo Kitajski proizvajalci. Glede na drugo četrtletje lanskega leta je največ izgubil prav prvi na seznamu – Samsung.

Po številnih četrtletjih strme rasti so tokrat zabeležili celo padec prodaje in sicer za 3,9% pri čemer je tržni delež v celoti padel celo iz 32,3% na 25,2%, tudi na račun starih zalog. Podobno je tržni delež padel tudi Applu, iz 13% na 11,9% (ob rasti števila prodanih izdelkov za 12,4%) ter korejskemu LG-ju in sicer iz 5 na 4,9% (ob rasti prodanih izdelkov 19,8%).

Največja uspešnica zadnjega četrtletja je kitajski Huawei, ki je glede na prejšnje leto povečal prodajo kar za 95,1% in se zavihtel na tretje mesto (skok tržnega deleža iz 4,3% na 6,9%). Sledi mu prav tako kitajski Lenovo, kjer je bila rast prodaje relativno skromnejša, a še vedno spoštovanja vrednih 38,7%.

Kitajska podjetja so uspela predvsem z zelo agresivno cenovno politiko, velikimi količinskimi popusti v veleprodaji, s čimer so načeli predvsem Samsungov segment cenejših modelov. Analitiki menijo, da bosta tako Apple kot LG z novimi modeli ohranila ali celo povečala tržni delež, medtem ko za Samsung napovedi niso tako rožnate. V ozadju so namreč še drugi proizvajalci, ki ob prvi peterici zasedajo 45,8% trga (prej 40,6%) in dosegajo rast prodaje nad povprečjem.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji