Zavajanje: maj 2004

Objavljeno: 5.1.2006 22:37 | Avtor: Matjaž Klančar | Kategorija: Preizkusi | Revija: Maj 2004

Živimo v potrošniški družbi in kar nekako smo se že navadili na to, da nas podjetja in prodajalci z vseh koncev zasipajo s ponudbami izdelkov, ki so vedno (naj)boljši in jih moramo, če želimo v korak s časom, nujno kupiti. Novi avtomobili, nove obleke, ne nazadnje novi računalniki. Trženje ali način prodajanja izdelkov, ki jih je na trgu že tako ali tako preveč in se med seboj komajda razlikujejo, je postalo že prava mala znanost. O tem, kako podjetja poudarjajo in "prilagajajo" določene lastnosti računalnikov in različnih strojnih delov, pa smo v tej rubriki že večkrat pisali.

Kar nekaj "nakupovalnih" področij pa je, za katera se zdi, da tam "zlobni" prodajalci pri zavajanju kupcev niso imeli prstov zraven; kljub temu so potrošniki zmedeni in se odločajo na podlagi napačnih podatkov. Verjetno zato, ker smo ljudje nekako naravno nagnjeni k razmišljanju, da je več vedno bolje, oziroma da je bolje imeti večjo vrednost tega ali onega kakor manjšo. A to ne drži vedno.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki