Objavljeno: 24.4.2018 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Maj 2018

Zabava s številkami

Igre s številkami so odlično urjenje možganov, zato jih na mobilnih napravah kar mrgoli. Na telefonih iPhone in tablicah iPad lahko poleg številnih različic Sudokuja igramo tudi naslednje bisere.

Z razlogom najuspešnejša igra s številkami v glavni vlogi je Threes, ki že z imenom nakaže, da se vsa zabava v njej vrti okoli cifre 3. Odlično zasnovan izdelek postreže z mrežo štiri krat štiri, na kateri so ploščice s številkama 1 ali 2. Ploščice nato s premikanjem mreže združujemo v cifre, deljive s 3, dve trojki se na primer prelevita v šestico, dve šestki v dvanajstico in tako naprej. Vsakič, ko premaknemo mrežo v eno izmed štirih strani, se nam napovedano prikaže nova ploščica. Igralna mehanika zelo izkoristi prednosti zaslonov, občutljivih za dotik in drsenje prstov, in poleg užitka omogoči dobro možgansko telovadbo, ko se skušamo izvleči iz primeža dodobra napolnjene igralne plošče, da nam tik pred rekordom ne bi zmanjkalo razpoložljivih potez.

Druga po videzu enako izjemna igra je Hundreds. Inovativna zamisel izdelka se vrti okoli lebdečih krogov, občutljivih za dotik. Čim dlje igralec zadrži krog, tem večji je in številka v njem se povečuje. Ko seštevek cifer v krogih doseže naslovnih sto, je stopnja uspešno narejena. Pri igranju se krog med povečevanjem ne sme dotakniti drugih predmetov na zaslonu. Odlična rekreacija za majhne sive celice in gibčne prste je podprta s poslušanja vredno glasbeno podlago. Napredek v igri je sinhroniziran z oblakom, kar omogoča igranje na več napravah.

Logična igra 2048 od igralca zahteva, da z združevanjem ploščic na zaslonu doseže število iz naslova. Podobna mehanika kot v superiorni igri Threes zagotovi obilo zabave po nižji ceni. Naslov je na tržnici App Store na voljo brezplačno, igranje je seveda zaradi tega prekinjano z reklamami.

Brez priljubljenega Sudokuja med igrami, ki se igrajo s številkami, ne gre. Addidoku znani recept obrne v svojo smer in nam postreže z mrežo števil, med katerimi izbiramo cifre tako, da njihov združek doseže najvišjo v skupini. Posamezna številka je v skupini lahko uporabljena največ enkrat. Primer ustrezno sestavljene skupine so povezane številke 3, 2, 6 in 1.

Večigralstvo na enem zaslonu je presneto zabavna reč, ki na žalost izumira. Na srečo se med igrami še vedno najdejo primerki, kot je Math Fight, da popestrijo deževen popoldan ali dva. Boj v matematiki na porazdeljenem zaslon sooči igralca z enakim računom, ki ga morata tekmeca čimprej rešiti. Tisti, ki prvi izbere pravilen odgovor, dobi točko, poraženec pa eno izgubi.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji