Plačljivo omrežje

Objavljeno: 24.4.2018 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Preizkusi | Revija: Maj 2018

Družabna omrežja rastejo kot gobe po dežju. Tu in tam pride na sceno novo, ki pritegne množice in zagrozi trenutnima prvakoma Facebooku in Instagramu. K takim sodi trenutno najbolj opevana novost na družabnem področju, mobilno omrežje Vero.

Družabno omrežje Vero je dobilo ime po italijanskem izrazu za resnico. Slednja predstavlja osrednje vodilo novinca na družabni sceni. Vero je po besedah ustvarjalcev resnično družabno omrežje, ki teži k boljši uporabniški izkušnji brez neželenih oglasov in objav. Na prvi pogled se zgleduje po Instagramu, na voljo je v podobi mobilne aplikacije za naprave z operacijskima sistemoma iOS in Android.

Uporaba mobilnega odjemalca je pravi užitek.

Stilizirana podoba mobilnih aplikacij je hitro pritegnila zainteresirane uporabnike, zato je Vero reden gost lestvic priljubljenosti na omenjenih tržnicah. Ker Vero ne bo nikoli podpiral oglaševanja, naj bi bilo članstvo v omrežju prihodnosti plačljivo. Da bi se kolesje spočetka hitreje obračalo, so ustvarjalci prvemu milijonu registriranih uporabnikov namenili dosmrtno brezplačno rabo. V času pisanja so zastavljeni milijon že zdavnaj presegli, a privlačno ponudbo za pionirje kljub temu podaljšali za nedoločen čas, tako da se splača podvizati z registracijo, saj se nikoli ne ve, kaj bo prinesel jutrišnji dan.

Vero se od drugih družabnih omrežij tako loči po ceni, odsotnosti oglasov in drugih algoritmov, ki uporabnikom konkurenčnih storitev na dnevnem redu predlagajo osebno krojene, predvideno zanimive objave. Člani omrežja Vero vidijo zgolj vsebino, na katero so naročeni. Stike po želji razdelijo v tri skupine, na znance, prijatelje in najbližje, objavljajo pa v eno od šestih kategorij, slike/video posnetke, povezave, filme/televizijo, knjige in kraje.

Uporaba mobilne aplikacije je tako na Androidu kot Applovih telefonih in tablicah užitkarska. Uporabniški vmesnik je lahko razumljiv in učinkovit, zato ni večjih težav pri rabi. Ker sta oba odjemalca (in registracija) trenutno zastonj, ni razloga, da je ne bi preizkusili. Vero je resen kandidat za naslednjo veliko stvar na družabni sceni, a bo do zamenjave Facebooka ali Instagrama preteklo še precej vode. Edina resnejša hiba družabnega omrežja brez oglasov je kljub milijonskemu številu sledilcev in nazarenski trenutni priljubljenosti maloštevilnost (slovenskih) prijateljev. Dober glas, ki seže v deveto vas, bo težavo kljub vsemu hitro odpravil.

Vero

Družabno omrežje.

Prodaja: App Store, Google Play.

Cena: (Za zdaj) Brezplačno.

Za: Brez oglasov, podoba.

Proti: Razširjenost, (v prihodnosti) cena.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki