Niti najboljši niti najcenejši. Vendar Tesla.

Niti najboljši niti najcenejši. Vendar Tesla.
Objavljeno: 24.12.2019 | Avtor: David Vidmar | Kategorija: Mnenja | Revija: Januar 2020

Gospodje, čas je da nadgradimo naš dosedanji načrt, da ustvarjamo zgodbe naših izdelkov. Imamo uspešne izdelke, ki nagovarjajo večje segmente potencialnih kupcev. Manjka samo le še največji. Najtežji.

Vse raziskave trga kažejo, da imamo tu najmanj podpore, da v tem segmentu nimamo vplivnežev, sledilcev, v tem segmentu nimamo svojih vernikov. Pristop, kot smo ga uporabljali do zdaj, ne bo deloval. Stanje ni spodbudno, ampak mislim, da imam rešitev.

Zakup člankov

Ta članek stane le 1 evro!
Nakup je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MONITOR1 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste lahko prebrali članek.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Za plačilo lahko uporabite tudi plačilno kartico ali PayPal:

Zakup

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki