Kvazi-izumi, psevdo-izdelki in posiljene storitve

Kvazi-izumi, psevdo-izdelki in posiljene storitve
Objavljeno: 11.9.2005 14:33 | Avtor: Samo Kuščer | Kategorija: Uvodnik | Revija: Januar 2004

Potrošništvo je gibalo družbe. Delamo zato, da lahko zapravljamo, zakaj zapravljamo, pa večinoma ni več jasno. Celotna državna gospodarstva se zamajejo, če potrošniki počivajo ali so "leni". V ZDA zapravljanje velja celo za patriotsko držo. Posameznik, ujet v vzorec stalnega zapravljanja, se praviloma ne sprašuje o svojem početju. Tako se pač dela!

Tudi najbolj tehnološki izdelki in storitve, za katere bi morda menili, da ne morejo podleči potrošniški mrzlici v enaki meri kakor na primer modni dodatki ali statusni simboli, so se znašli globoko v vrtincu potrošništva.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki