Objavljeno: 27.2.2007 11:18 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Februar 2007

Ko imamo preveč časa

Kaj naredi računalniško igro uspešno? Če gre verjeti največjim podjetjem, ki se ukvarjajo s tem, predvsem velik marketinški proračun. A najbolj igrane igre to velikokrat postavijo na laž. Se spomnite legendarnega tetrisa? Ali pa Deluxe Ski Jump, ki je zasvojil veliko slovenskih tajnic, kaj, tudi marsikaterega direktorja. Čar teh iger (ali, bolje rečeno, igric) je seveda njihova preprostost. Videti je, da se jim je v zadnjem času pridružila še ena: Line Rider.

Line Rider je še zlasti posebnost, saj jo je zasnoval slovenski študent Boštjan Čadež. Igro (oziroma igračo, kakor temu pravi Boštjan) je prvič objavil septembra lani na strani DeviantArt (www.deviantart.com) in od takrat se je razvila velikanska skupnost ljubiteljev. Pravice za igro je kupilo podjetje inXile, ki z Boštjanom sodeluje pri razvoju naslednje različice.

In kaj je cilj igre? Preprosto povedano, rišemo črte, po katerih pošljemo našega Line Riderja, ki se prevaža na saneh. Po klancu dol, po klancu gor, prek dreves, hiš, pod mostovi, kakorkoli nam že prišepne naša ustvarjalnost. Fizikalni zakoni v igri so razmeroma pravilni, kar pomeni, da se po klancu navzdol hitrost naglo povečuje, navzgor zmanjšuje, neravnine pa znajo možiclja vreči s sani. Izdelamo lahko vse, od skokov do pentelj (loopingov). Igra je narejena v flashu, kar pomeni, da deluje na vseh novejših računalnikih, ne glede na operacijskih sistem.

Naš Line Rider preskakuje vse, od tovornjakov do hiš.

Vmesnik je nadvse preprost. Na voljo imamo svinčnik, orodje za izdelavo ravnih črt, v novejši različici lahko posamezne črte tudi zbrišemo, lahko pa progo tudi shranimo (shrani se v naš računalnik). Ko narišemo progo (oziroma le del proge), uporabimo gumb v obliki puščice in možiclja pošljemo na preizkus proge. Z zastavico lahko označimo del, kjer naj naslednjič začne, tako da lahko preizkušamo tudi le posamezne dele proge. Poleg navadnih črt imamo na voljo tudi navidezne (rišemo jih z desne na levo, nasprotno kot pri navadnih), s katerimi lahko narišemo okolico, torej drevesa, hiše, v zadnji različici pa tudi rdeče črte, ki pospešijo sani, tako da lahko sankača izstrelimo tudi navpično navzgor (malce prirejena fizika, torej).

Točkovanja ni, prav tako nobenih lestvic, časov ipd. Igra tudi nima konca. Tudi če možicelj zleti v prepad, pač pada, dokler ne pritisnemo gumba za ustavitev. Preprosto, a nalezljivo! Svojo progo lahko posnamemo v obliki filmčka in shranimo na straneh, kot je npr. YouTube, kjer je že veliko posnetkov nadvse lepih in zanimivih prog.

Podjetje inXile je že objavilo, da namerava naslednjo različico izdati za Nintendovo konzolo Wii in ročno konzolo DS. Upajmo le, da z novimi prijemi Line Rider ne bo izgubil svojega čara.

Line Rider

Kaj: Spletna igra v flashu.

Izdeluje: InXile, official-linerider.com.

Cena: Brezplačno.

Za: Preprostost.

Proti: Nalezljivost.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji