Objavljeno: 11.6.2013 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Posebna 2013 | Teme: tiskalnik

Kako kupiti tiskalnik

Čeprav v Monitorju redno preizkušamo tiskalnike, jih sami v resnici zelo malo uporabljamo. V zadnjih letih se nam zdi, da se potreba po tiskanju vedno bolj manjša, saj imamo zaradi vse bolj razširjenega dostopa do spleta svoje dokumente vedno pri roki.

Temeljno vprašanje, ki si ga moramo ob odločanju za tiskalnik zastaviti, je: zakaj potrebujemo tiskalnik, če sploh. To, da bi bil obvezen del domače računalniške opreme, je vedno bolj izjema kot pravilo. Tisk fotografij je že nekaj časa cenejši v specializiranih foto servisih (še posebej, ker lahko danes fotografije natisnemo tudi v veleblagovnicah, na bencinskih črpalkah in še kje). To velja tako za fotografije klasične velikosti kot tudi za nekoliko večje formate – torej do A4, kar pokrivajo domači tiskalniki. Največji strošek pri brizgalnih tiskalnikih, ki jih lahko sicer uporabimo za tisk fotografij, je barvilo, ki se ga pri fotografijah (sploh pri uporabi kakovostnega, svetlečega papirja) porabi res veliko. Prednost s stališča grafike je v tem, da imamo boljši nadzor nad izpisom, zahtevnejši uporabniki pa tako posegajo po dražjih modelih, ki imajo še več različnih barv (tudi sedem ali več posameznih kartuš), s čimer te naprave dosežejo res natančne odtenke in lepe prehode.

Pogostejši razlog za nakup tiskalnika je občasna potreba po tisku besedil. To je lahko vse, od šolskih nalog pa do različnih navodil, vabil in tudi kakih birokratskih dokumentov. Tu se nam že zdi nakup tiskalnika nekoliko bolj smiseln. Seveda pa se največkrat izkaže, da bomo potrebovali tiskalnik malo za eno, malo za drugo, vmes pa še za kaj tretjega. Izbira tako ni lahka, še posebej, ker je v zadnjih časih na voljo nekaj novosti, ki so vezane na uporabo mobilnih naprav (tablic in telefonov), s katerimi znajo domači tiskalniki že kar dobro sodelovati. 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji