Elektronski poslovni partnerji

Objavljeno: 24.1.2006 12:32 | Avtor: Esad Jakupović | Kategorija: Veliki preizkusi | Revija: December 2005

Tako kot drugod po svetu so tudi pri nas elektronski poslovni imeniki izpodrinili klasične, "papirne" različice. Ogledali smo si, kaj ponujajo domači imeniki na ploščah CD-ROM, ki jih večinoma spremljajo tudi posodobljene različice v spletu.

Pred približno petnajstimi leti so analitiki napovedovali, da bo elektronsko založništvo na takrat aktualnih disketah in ploščah CD-ROM, pozneje pa tudi v spletu, že v enem desetletju preseglo klasično, knjižno in revialno založništvo. Marsikateri takrat zapriseženi "uporabnik knjig" je danes vesel, da se to ni zgodilo; razen okoljevarstvenikov, ki jih skrbi usoda gozdov. Po nekaterih virih je okoli četrtina današnjega svetovnega založništva v elektronski ali digitalni obliki - na ploščah CD-ROM in DVD, vse bolj pa tudi v svetovnem spletu. Kljub priljubljenosti knjig se založništvo vedno hitreje digitalizira. Po napovedih naj bi elektronsko založništvo že v naslednjem desetletju preseglo polovico celotne založniške dejavnosti. Pri poslovnih imenikih se je to zgodilo že pred nekaj leti. Pravzaprav bi lahko rekli, da se je prehod na elektronsko oz. digitalno založništvo, kakor ga imenujejo, na tem področju že skoraj končal.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki