Objavljeno: 29.6.2021 | Avtor: Gregor Stamejčič | Monitor Julij-avgust 2021

Dostava, zmagalovalec koronske krize - Uber zvoni samo dvakrat

Koronska kriza je – tako kot vsaka druga – naplavila svoj delež zgub in zmagovalcev. Če so podjetja stare šole obupano vila roke, se je druščini iz Silicijeve doline smejalo. Vendar pa so spremenjene potrošniške navade prinesle tudi nekoliko nepričakovenega zmagovalca – dostavljalske službe. Te so se znašle na sami frontni liniji nove »oddaljene« družbe.

Vsesplošna karantena in družbena distanca, povezani s še trajajočo pandemijo, sta seveda začeli spreminjati način, kako preživljamo vsakdan. Danes povprečen zemljan v takšen ali drugačen zaslon zre kar 13 ur na dan, torej približno dve tretjini budnega časa. S prijatelji smo se začeli srečevati prek vseprisotnega Zooma, mnogi od nas pa tudi delamo na daljavo. Tako se tudi učimo, zabavamo in celo rekreiramo. Skratka, zaprli smo se med štiri stene, v nekakšne udobne »areste«, in se s svetom v veliki meri povezali le prek digitalnih podob. Kar pa ne bi moglo delovati, če ne bi imela ta enačba še enega parametra – namreč dostave na dom. Kljub postopnemu vračanju v normalo vse kaže, da se bodo trenutni trendi, povezani z njo, ohranili tudi v bodoče.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Monitor na Facebooku

Monitor TV na YouTube

WgtTlaQnT-o

  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji