Denar ni vse. Ali pač?

Denar ni vse. Ali pač?
Objavljeno: 2.1.2008 13:42 | Avtor: Matjaž Klančar | Kategorija: Uvodnik | Revija: December 2007

Velja, da so bogate multinacionalke s svojimi milijardami vsemogočne, da lahko z dovolj veliko injekcijo denarja dosežejo karkoli, kupijo kogarkoli in se lotijo česarkoli. In nedobičkonosne projekte vzdržujejo v nedogled. Večinoma to drži, a denar kljub vsemu ni vse.

Povod za to razmišljanje je novica, da je računalniški nadvelikan Hewlett-Packard končno obupal in ugotovil, da mu proizvodnja fotoaparatov, ki je sicer danes ena najbolj dobičkonosnih panog, enostavno ne gre. HP sicer že od vsega začetka ni bil naiven in se je vsaj pri zmogljivejših modelih povezal s Pentaxom, ki ima na področju objektivov dolgoletne izkušnje, izkušnje, ki jih računalniško podjetje, kljub kopici denarja, nima. Pa očitno tudi to ni bilo dovolj. HPjevi fotoaparati v očeh uporabnikov niso nikoli dosegli tiste ravni, ko bi lahko rekli, "da, HP je fotografsko podjetje". Prej smo rekli, "HP je podjetje, ki Pentaxove aparate prodaja pod svojim imenom", pa četudi to ni bilo čisto res. Njihovi cenejši modeli, za množice, pa so bili tako ali tako videti zelo podobno kot razni kitajski brezimneži, ki jih prodajajo v supermarketih. Veliko denarja in prepričanje, da je proizvodnja/trženje računalnikov in "naprav, ki vsebujejo računalnik", enakovredna, torej nista zadostovala. Zdaj samo še čakam, da se bo kaj podobnega (tudi HPju) zgodilo tudi pri televizorjih LCD. Proizvodnji monitorjev LCD in televizorjev LCD sta si morda res na las podobni, vendar je tudi tu pomembna podoba, ki jo ima podjetje v sferi zabavne elektronike. Te na primer HP v primerjavi z, denimo, Sonyjem nima. Nekateri se morda ravno zaradi tega raje zanašajo na nakupe podjetij z ustreznim znanjem in podobo, to na primer počne Cisco. Skorajda ne mine teden, da se ne bi v mojem poštnem nabiralniku znašlo tiskovno sporočilo o novem Ciscovem nakupu. Res pa je, da nakupi nikoli niso ranga kakega Sonyja ...

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki