Objavljeno: 2.8.2021

Xiaomi nesporno št. 2 na svetu!

Kot izhaja iz podatkovnih poročilih IDC, Canalys, Strategy Analytics in Counterpoint, štirih največjih svetovnih podjetij za tržne raziskave, je Xiaomi v drugem četrtletju letošnjega leta prvič v zgodovini zasedel drugo mesto po prodaji in s tega mesta izpodrinil Apple!

IDC: Xiaomi je v tem četrtletju dosegel rekord in zabeležil 86,6-odstotno medletno rast prodaje.  

 Canalys: Xiaomi se je z 52,8 milijona prodanih enot in 83-odstotno rastjo prodaje prvič  v zgodovini zavihtel tik pod sam vrh lestvice najbolj priljubljenih pametnih telefonov med kupci. Canalys je v poročilu poudaril, da Xiaomi s konsolidacijo partnerjev in preudarnejšim upravljanjem odprtih trgov spreminja svoj poslovni model iz izzivalca na trgu v vodilnega na področju prodaje pametnih telefonov. Njihov naslednji cilj je s prvega mesta izpodriniti Samsung in tako postati vodilni prodajalec pametnih telefonov na svetu.

Strategy Analytics: Xiaomi se je prvič zavihtel med top 2 na lestvici najboljših vseh časov. V drugem četrtletju mu je uspelo prodati 52,8 milijona pametnih telefonov po vsem svetu in zavzeti 16,8-odstotni tržni delež. Xiaomi je med petimi največjimi ponudniki pametnih telefonov zabeležil najvišjo letno stopnjo rasti (+ 85,3% glede na lansko leto).

Counterpoint: Xiaomi presegel 50 milijonov prodanih pametnih telefonov in tako prvič postal druga največja blagovna znamka pametnih telefonov na svetu.  

Odkar je Xiaomi predstavil svojo prvo vrhunsko serijo Mi 10, nenehno uvaja inovacije na ključnih področjih, kot so kamera, zaslon, polnjenje, pametna proizvodnja in drugo. Z nenehnim vlaganjem v izboljšave je Xiaomiju uspel preboj na svetovnem trgu, potrošnikom pa so uspeli ponuditi vrhunsko tehnologijo, ki sooblikuje bodoče smernice razvoja industrije.

 Xiaomi namerava tudi v prihodnje krepiti temeljne zmogljivosti in utrjevati svoje mesto druge največje blagovne znamke pametnih telefonov na svetu.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji