Objavljeno: 9.11.2021

Kyocera spodbuja trajnost tudi v storitveni dejavnosti

 

Kyocera že leta kompenzira ogljični odtis svojih izdelkov in poslovnih dejavnosti v Nemčiji in Avstriji s certificiranimi projekti varovanja podnebja. Vanje vse bolj vključuje tudi svoje partnerje. Potencial zaščite podnebja je prepoznala tudi v storitvi in postavila smernice za trajnostne procese.

 

Ljubljana, 9. 11. 2021 - Varstvo okolja ima pri Kyoceri dolgo tradicijo. Podjetje, katerega koncept Print Green praznuje 10. obletnico, je zdaj sinonim za okolju prijazne procese upravljanja z dokumenti in je že nadomestilo skoraj pol milijona ton CO2 za tako imenovani ogljični odtis svojih sistemov in tonerjev.

 Trgovina ima pomembno vlogo pri varovanju podnebja

Premisleki o varovanju okolja morajo biti celostni. Ker se Kyocera dosledno zanaša na komercialno prodajo, svojim prodajnim partnerjem omogoča, da brezplačno nadomeščajo svoj ogljični odtis. Vse več specializiranih partnerjev izkorišča to priložnost in kompenzira lastne poslovne dejavnosti s Kyocerinimi projekti varovanja podnebja, ki so certificirani kot zlati standardi. »Vse več strank se sprašuje o ogljičnem odtisu svojih dejanj. Zato našo zavezanost varovanju okolja vidimo kot družbeni projekt,« je izjavil Pascal Seifert, direktor marketinga Kyocera Nemčija.

 Storitveni procesi kot glasniki sprememb

Servisni klici, ki zahtevajo vzdrževanje in popravila, so sestavni del vsakega življenjskega cikla izdelka. »Kyocera ima varovanje okolja zapisano v svoji DNK in zato postavlja visoke zahteve tudi partnerjem v svoji dobavni verigi. Servisni procesi predstavljajo veliko priložnost za zmanjšanje emisij CO2 s preventivnimi ukrepi, daljinskim vzdrževanjem in pametnim nadzorom storitev, «dodaja Erik Kaffine, direktor storitev in podpore.

 Intenzivno sodelovanje partnerjev

Pri servisiranju se Kyocera zanaša na široko mrežo partnerjev, s katerimi poteka tesna izmenjava v obliki usposabljanja, nadzora in tekmovanj. Z idejo, da bi servisne postopke preizkusili tudi glede trajnosti, je Kyocera naletela na zelo pozitiven odziv partnerjev.

 Na področjih nadzora uvajanja, oddaljenega vzdrževanja in logistike rezervnih delov so razvili postopke, ki predstavljajo optimizacijo in se kažejo kot koncept s konkretnimi priporočili za ukrepanje in vzorčne izračune, ki jih zdaj lahko delijo z vsemi Kyocerinimi partnerji v obliki "Vodnika za trajnost v storitvi".

Sledili so trajnostnemu vodilu:

  • Izogibanje obremenitvi okolja z vzdrževanjem na daljavo in preventivnimi servisnimi ukrepi.
  • Zmanjšanje obremenitve okolja z optimiziranim upravljanjem storitev in logistiko rezervnih delov.
  • Nadomestilo preostalega ogljičnega odtisa s certificiranimi projekti varovanja podnebja.

 Trajnost kot merilo nakupa

»Trajnost postaja vse pomembnejša pri naložbenih odločitvah in bo upravičeno postala ključno merilo v prihodnosti. Zato se naša pobuda za trajnost v storitvah popolnoma ujema s časom. Razmišljamo o posplošitvi pridobljenega znanja, da bi od tega lahko imele koristi tudi druge panoge in s tem družba kot celota,« uspešno iniciativo povzame Erik Kaffine.

 O podjetju Kyocera Document Solutions Europe B.V.

Kyocera Document Solutions Europe B.V. je skupina podjetij v lasti Kyocera Document Solutions Inc., vodilnega ponudnika rešitev za upravljanje z dokumenti s sedežem v Osaki na Japonskem. Portfelj družbe vključuje zanesljive in okolju prijazne večopravilne naprave in tiskalnike ter poslovne aplikacije in svetovalne storitve, ki strankam omogočajo optimizacijo in upravljanje delovnega toka dokumentov ter izboljšanje učinkovitosti. S strokovnim znanjem in kulturo sočutnega partnerstva, je cilj podjetja pomagati organizacijam izkoristiti znanje, ki spodbuja razvoj in prinaša spremembe.

Kyocera Document Solutions Inc. je ena od ključnih družb, ki sestavljajo korporacijo Kyocera Corporation, vodilnega dobavitelja polprevodniških paketov, industrijskih in avtomobilskih komponent, elektronskih naprav, sistemov za proizvodnjo sončne energije in mobilnih telefonov. V poslovnem letu, ki se je končalo 31. marca 2021, je konsolidirana neto prodaja podjetja Kyocera znašala 1,5 bilijona jenov (približno 13,8 milijarde USD). Kyocera je na Forbesovi lestvici največjih javnih podjetij na svetovnem trgu »Global 2000« uvrščena na 603 mesto in je uvrščena na seznam časnika Wall Street Journal “The World’s 100 Most Sustainably Managed Companies. Več informacij je na voljo na spletni strani www.kyoceradocumentsolutions.si.

 O podjetju Xenon forte

Podjetje Xenon forte sodeluje s Kyocero že od leta 1989, status nacionalnega distributerja je pridobilo leta 1997, julija 2002 pa postalo njen direktni partner. Skupaj s podjetji Xenon forte – Zagreb d. o. o., Xenon forte Sarajevo d. o. o. in Xenon forte Montenegro d. o. o. skrbi za marketing, tehnično podporo in distribucijo izdelkov Kyocera Document Solutions v Sloveniji, na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Osnovna dejavnost podjetja razvoj in prodaja rešitev za upravljanje z dokumenti, kar zagotavlja odlično osnovo za razvoj uporabniških storitev, tehnično podporo in razvoj aplikacij za podjetje Kyocera.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji